تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40393.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

باتری های منیزیومی حالت جامد، جایگزینی امن برای باتری های لیتیومی

در سال های اخیر باتری ها تنها تجهیزاتی بوده اند که بنا به دلایل مختلف، نتوانسته اند همگام با سایر فناوری ها پیشرفت کنند. در این بین با افزایش نیاز گجت های الکترونیکی به انرژی، ...

در سال های اخیر باتری ها تنها تجهیزاتی بوده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اند که بنا به دلایل مختلف، نتوانسته اند همگام با سایر فناوری ها پیشرفت کنند. در این بین با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افزایش نیاز گجت های الکترونیکی به انرژی، ظرفیت باتری های لیتیومی نیز بالاتر رفته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که در بعضی موارد منجر به بروز ناپایداری و انفجار در آنها شده است.

حال گروهی از پژوهشگران توانسته اند با استفاده از یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسانای قوی، باتری هایی از جنس منیزیوم را توسعه دهند که کاملاً جامد بوده و خطرات ناشی از مایعات اشتعال پذیر باتری های معمولی در آنها وجود ندارد.

الکترولیت مایع عامل اصلی انفجار باتری های لیتیومی است

همان طور که می دانید، در باتری های لیتیومی یک الکترولیت مایع وظیفه انتقال الکتریسیته را بین قطب های مثبت و منفی به عهده دارد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که همین مایع عامل اصلی ناپایداری و انفجار است. اما پژوهشگران آزمایشگاه «Berkeley» که در حال کار بر روی یک باتری منیزیمی بودند، الکترولیت مناسبی را برای استفاده در آن پیدا نکردند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و به همین خاطر، به سراغ یک ماده رسانای قوی جامد رفتند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

ماده مورد بحث «منیزیوم اسکاندیوم سلنید» با ساختار اسپینل (ساختار سه تایی عناصر) است که رسانش الکتریکی آن قابل مقایسه با الکترولیت مایع موجود در باتری های لیتیومی بوده، و از طرفی کاملاً پایدار و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ایمن است.

گفتنی است به عقیده تیم توسعه دهنده (شامل پژوهشگرانی از MIT) هنوز زمان زیادی تا تجاری شدن ایده جدید باقی مانده، اما پژوهش اخیر نشان داد که می توان یک باتری ایمن حالت جامد را بدون نیاز به الکترولیت اشتعال پذیر تولید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone