تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16956.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کاربران آیفون ۱۲ از یک باگ مهم در گوشی خود خبر می‌دهند

تعدادی از کاربران گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از وجود باگ در اپ Messages شکایت کرده‌‌اند و نمی‌توانند تمام پیام‌ها در چت‌های گروهی را مشاهده کنند. یکی از کاربران در بخش پشتیبانی سایت رسمی اپل اعلام ...

تعدادی از کاربران گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از وجود - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - باگ در اپ Messages شکایت کرده‌‌اند و نمی‌توانند تمام پیام‌ها در چت‌های گروهی را مشاهده کنند.

یکی از کاربران در بخش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - پشتیبانی سایت رسمی اپل اعلام کرده:

«بدون توجه به اپراتور، نمی‌توانم پاسخ‌های پیام‌‌های گروهی را ببینم. اخیرا آیفون ۱۲ خریدم اما تا به امروز تحت تاثیر آن قرار نگرفته‌ام. امکان مشاهده پیام‌های گروهی برای من بسیار مهم است. هنوز اپل این مشکل را برطرف نکرده است.»

به نظر می‌رسد این مشکل در ارسال پیام میان کاربران iOS به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - iOS و همچنین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - به صورت ترکیبی میان iOS و اندروید رخ می‌دهد. ظاهرا اپل نمی‌تواند با راه‌حل ساده‌ای این مشکل را برطرف کند چرا که در چند روز اخیر کاربران اپراتور AT&T نیز خبر از عدم دریافت پیام‌ها در گروه‌ها و حتی پیامک اشاره کرده‌اند. این کاربران - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - حتی با بخش پشتیبانی اپل نیز در ارتباط بوده‌اند، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - اما هنوز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران

در حال حاضر علت این مشکل معلوم نیست، اما مربوط به اپراتورها در ایالات متحده آمریکا نمی‌شود چرا که کاربران در اپراتورهای مختلف آن را تجربه می‌کنند. احتمالا اپل از چنین مشکلی اطلاع دارد و با عرضه یک بروزرسانی آن را برطرف - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد کرد.

اپل به تازگی گوشی‌های - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - سری آیفون ۱۲ را با پشتیبانی از شبکه 5G وارد بازار کرده و کاربران به تمام نسخه‌های آن از جمله مینی و پرو - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - مکس دسترسی دارند. این اولین باری نیست که با مشکلات این گوشی‌های هوشمند روبه‌رو می‌شویم چرا که در گذشته نیز نمونه‌هایی از آن با مشکل ریزش رنگ فریم و ترک خوردن پنل پشتی مواجه شده بودند.

این گوشی‌های هوشمند به چیپست ۵ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سوادکوه استان مازندران - نانومتری A14 Bionic مجهز شده‌اند و نسخه‌های گران قیمت آن یعنی پرو و پرو مکس از اسکنر LiDAR بهره می‌برند. اپل برای جدیدترین گوشی‌های خود از محافظ صفحه جدیدی به نام «سرامیک شیلد» (Ceramic Shield) استفاده کرده که مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone