تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16946.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

از یکم آذرماه محدودیت‌های جدید کرونایی در سراسر ایران اعمال می‌شود

رئیس جمهور امروز در جلسه ستاد کشوری مقابله با کرونا اعلام کرد از شنبه هفته آینده (اول آذر) محدودیت‌های جدید و بیشتری در سراسر کشور اعمال خواهد شد. جزییات این محدودیت‌ها توسط سخنگوی این ستاد ...

رئیس جمهور امروز در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - جلسه ستاد کشوری مقابله با کرونا اعلام کرد از شنبه هفته آینده (اول آذر) محدودیت‌های جدید و بیشتری در سراسر کشور اعمال خواهد شد. جزییات این محدودیت‌ها توسط سخنگوی این ستاد اعلام شد و تاکید شد که بیش از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - ۱۰۰ شهر و شهرستان جزو وضعیت قرمز قرار می گیرند که مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ را در برمی‌گیرند. بر اساس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - محدودیت های جدید کرونایی عملاً مدارس، دانشگاه‌ها، تجمعات و خیلی از مکان‌های دیگر از روز شنبه اول آذرماه تعطیل خواهند شد.

به گفته «علیرضا رئیسی» سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در حال حاضر  بیش از ۱۰۰ شهر و شهرستان جزو وضعیت قرمز قرار می گیرند که مشاغل سطح ۲، ۳ و ۴ را در برمی گیرند و همچنین ۱۵۰ شهر و شهرستان نیز جزو وضعیت نارنجی قرار می گیرند که محدودیت سطح شغلی ۳ و ۴ را شامل می شوند. او در نهایت اعلام کرده ۱۵۵ شهرستان نیز شامل وضعیت زرد هستند که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - محدودیت سطح شغلی ۴ برای آنها در نظر گرفته شده است. اما تفاوت این وضعیت‌ها در چیست؟ پاسخ داده است: «در وضعیت قرمز یک سوم کارکنان باید در محل کار خود حضور یابند. در وضعیت نارنجی نیمی از کارکنان و در وضعیت زرد دو سوم کارکنان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - محل کار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - حضور می یابند. در مناطق وضعیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - قرمز خودروهای بومی نمی توانند از محل اقامت خود خارج شوند و خودروهای غیر بومی نیز نمی توانند وارد این مناطق شوند.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه هدف اصلی تعطیلی کسب و کار مردم نیست و در برخی اماکن و مشاغل به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها اعمال محدودیت خواهیم کرد گفت: «شهرستانی اگر در وضعیت سطح سه یا قرمز قرار گیرد به جز مشاغل ضروری بقیه مشاغل تعطیل خواهند بود، بر اساس ارزیابی اولیه بیش از صد شهر و شهرستان مشمول منطقه قرمز خواهند بود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - و تهران جزو این شهرهای قرمز است، 150 شهر در سطح دو و نارنجی قرار دارند که محدودیت سطح سه و چهار را شامل می‌شود و 155 شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند که در سطح شغلی چهار برای آنها محدودیت ایجاد می‌شود.»

رئیسی تاکید کرده میزان تست‌های تشخیصی در ایران به چهل هزار تست در روز رسیده است: «در جلسه امروز بر رعایت پروتکل‌ها تاکید زیادی شد و تاکید شد که خدمات الکترونیک باید توسعه یابد، همانطور که در اردیبهشت و فروردین این تجربه را داشتیم و توانستیم بیماری را کنترل کنیم تاکید شده همه دستگاه‌ها به اجرای پروتکل‌ها کمک کنند.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان

ناگفته نماند «حسن روحانی» در آخرین جلسه این ستاد که صبح امروز برگزار شد ضمن برخی انتقادات نسبت به عملکرد این ستاد تاکید کرد که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - «اگر اعتماد به ستاد کم شود به ضرر کشور است.» با این حال باید گفت حاصل این اعتماد نهایتا بر اساس آخرین آمار به مرگ ۴۶۱ ایرانی و حدود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - ۱۲ هزار مبتلای جدید در روز جمعه ۲۳ آبان رسیده است.

در شرایطی که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال تصمیم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - گیری درباره تعطیلی ۲ هفته ای پایتخت مطرح شده بود، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - اظهارات ریاست جمهوری در جلسه امروز مقابله با کرونا معطوف به رعایت بیشتر پروتکل ها باقی ماند و خبری از تعطیلی تهران در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - پی نداشت.

همچنین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - مقرر شده ممنوعیت هرگونه جابجایی مسافران بدون داشتن نتیجه تست کرونای با هواپیما، قطار، اتوبوس و شناور مسافری از چهارشنبه ۲۸ آبان اجرایی شود. سازمان فناوری اطلاعات پیش‌تر در این رابطه همکاری‌های لازم را با سایت‌ها و سامانه‌های فروش بلیت سفر انجام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر املش استان گیلان - داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone