تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16923.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هند احتمالا به زودی از گوشی 5G با قیمت زیر ۴۰ دلار رونمایی می‌کند

هندوستان هنوز شبکه 5G را راه اندازی نکرده است اما بر اساس برخی گزارش‌ها احتمال دارد از ارزان‌ترین گوشی 5G دنیا رونمایی کند. بر اساس گزارش روزنامه «اکونومیک تایمز»، یک منبع ناشناس که نخواسته نامش ...

هندوستان هنوز شبکه 5G را راه اندازی نکرده است اما بر اساس برخی گزارش‌ها احتمال دارد از ارزان‌ترین گوشی 5G دنیا رونمایی کند.

بر اساس گزارش روزنامه «اکونومیک تایمز»، یک منبع ناشناس که نخواسته نامش فاش شود، از عرضه یک گوشی 5G با قیمت پایه ۶۸ دلار توسط اپراتور هندی Reliance Jio خبر داده است.

این موبایل با همین قیمت نیز در صورت رونمایی لقب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - ارزان‌ترین گوشی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - 5G دنیا را به خود اختصاص خواهد داد، اما آنطور که در گزارش نوشته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - شده این کمپانی هندی ممکن است - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - قیمت را پس از مدتی تا ۳۴ دلار کاهش دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان

شرکت Reliance Jio در گذشته نیز موبایل‌های بسیار ارزان قیمت را وارد بازار کرده است. گوشی Jio Phone چند سال قبل با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - قیمت ۱۵۰۰ روپیه هند (تقریباً ۲۰ دلار) به بازار عرضه شد و بسیاری از مردم هندوستان را به استفاده از شبکه 4G سوق داد. پیش‌بینی می‌شود با عرضه این گوشی 5G ارزان قیمت به بازار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - نیز همین داستان تکرار شده و بسیاری از مردم هند از مزایای شبکه 5G بهره‌مند شوند.

موبایل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - 5G هندی‌ها اگر با قیمت ۳۴ تا ۶۸ دلار به بازار عرضه شود، از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G حال حاضر دنیا نیز ارزان‌تر خواهد بود. در حال حاضر برخی از ارزان قیمت‌ترین موبایل‌های 5G محدود به بازار چین می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ردمی 10X و ریلمی V3 اشاره کرد که به ترتیب ۲۴۰ و ۲۱۰ دلار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - قیمت دارند.

موبایل JioPhone 4G از سیستم عامل KaiOS استفاده می‌کرد، اما در حال حاضر مشخص نیست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - این گوشی 5G به چه سیستم عاملی مجهز خواهد شد. البته گوگل حدوداً سه ماه قبل ۴.۵ میلیارد دلار در Jio سرمایه گذاری کرد و از همکاری با این شرکت برای عرضه نسخه سبک اندروید خبر داد، بنابراین ممکن است موبایل 5G به نسخه جدیدی از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر جوانرود استان کردستان - سیستم عامل اندروید مجهز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone