تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16957.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام با مجوز دولت آمریکا تنها می‌تواند چیپ‌های 4G به هواوی بفروشد

رسانه‌های چینی در گذشته از دریافت مجوز فروش چیپست به هواوی توسط کوالکام خبر داده بودند، اما ظاهرا این مجوز با یک مشکل بزرگ همراه است. در این گزارش قبلی به این موضوع اشاره شده ...

رسانه‌های چینی در گذشته از دریافت مجوز فروش چیپست به هواوی توسط کوالکام خبر داده بودند، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - اما ظاهرا این مجوز با یک - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - مشکل بزرگ همراه است.

در این گزارش قبلی به این موضوع اشاره شده بود که دولت ایالات متحده آمریکا زیرساخت 5G هواوی را یک تهدید امنیتی می‌داند و در همین راستا از فروش تجهیزات - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - مربوط به شبکه 5G به این غول فناوری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - چینی جلوگیری می‌کند. در حالی که انتظار می‌رفت این موضوع تنها مربوط به زیرساخت‌های ارتباطی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن باشد، ظاهرا گوشی‌های 5G را نیز شامل می‌شود.

طبق گزارش Seeking Alpha به نقل از یکی از تحلیلگران «KeyBank»، کوالکام تنها موفق به دریافت مجوز برای فروش چیپست‌های 4G به هواوی شده و نمی‌تواند تراشه‌های 5G به این کمپانی بفروشد. به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک دولت واشنگتن مجوزی برای فروش چیپ‌های 5G برای کوالکام صادر کند.

هواوی یکی از رهبران گوشی‌های - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - 5G در جهان محسوب می‌شود و اگر در نسل آینده محصولات خود نتواند از مودم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - 5G استفاده کند، احتمالا جایگاه آن در بازار دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. این کمپانی چینی گزینه‌های بسیار محدودی دارد و در گذشته گزارشی به احتمال خروج آن از بازار گوشی‌های هوشمند اشاره - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده بود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان

گزارش‌ها از نهایی شدن فروش برند زیرمجموعه آن یعنی آنر خبر می‌دهند که ظاهرا یکی از شرایط اولیه برای امکان خرید چیپ از کوالکام بوده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که چنین شرایطی منجر به فروش آنر شده یا هواوی به صورت جداگانه و بدون توجه به این موضوع تصمیم به فروش این زیرمجموعه خود گرفته است.

شرکت TSMC با دریافت مجوز می‌تواند به همکاری با هواوی ادامه دهد، اما نمی‌تواند چیپ‌های مدرن با لیتوگرافی‌های ۷ و ۵ نانومتری برای آن تولید کند که همین موضوع مانع از استفاده از آن‌ها در گوشی‌های هوشمند می‌شود.

هواوی در حال ساخت یک کارخانه چیپ‌سازی در شانگهای بدون فناوری آمریکایی است. به نظر می‌رسد این کارخانه ابتدا قادر به تولید چیپ‌های ۴۵ نانومتری خواهد بود و پس از دو سال می‌تواند تراشه‌های ۲۸ و ۲۰ نانومتری تولید کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone