تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16941.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رشد بازار کامپیوتر در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ به لطف افزایش فروش تبلت‌ها و کروم‌بوک‌ها

شرکت‌ها باید از وضعیت کنونی بازار کامپیوتر خوشحال باشند چرا که طبق جدیدترین آمار، فروش آن‌ها برای دومین سه ماهه متوالی با رشد همراه بوده است. شرکت «Canalys» در جدیدترین گزارش خود به فروش ۱۲۴.۵ ...

شرکت‌ها باید از وضعیت کنونی بازار کامپیوتر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - خوشحال باشند چرا که طبق جدیدترین آمار، فروش آن‌ها برای دومین سه ماهه متوالی با رشد همراه بوده است.

شرکت «Canalys» در جدیدترین گزارش خود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - به فروش ۱۲۴.۵ میلیون کامپیوتر در سه ماهه سوم سال جاری میلادی اشاره کرده که شامل تبلت‌ها نیز می‌‌شود. این آمار از افزایش ۲۳ درصدی فروش این محصولات در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی خبر می‌دهد.

در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ شرکت لنوو با فروش ۲۳.۵ میلیون دستگاه در صدر لیست قرار گرفته - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - و در مقام دوم شرکت اپل با فاصله کمی یعنی فروش ۲۲.۱ میلیون کامپیوتر به چشم می‌خورد. در مقام‌های بعدی این فهرست به ترتیب برندهای اچ‌پی، دل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - و سامسونگ قرار گرفته‌اند که موفق به فروش ۱۸.۷، ۱۲ و ۱۰ میلیون دستگاه شده‌اند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان

با بررسی این آمار به این موضوع پی می‌بریم که در این بازه زمانی کروم‌بوک‌ها بیشترین رشد را در بازار تجربه کرده‌اند و میزان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - فروش آن‌ها ۱۲۲ درصد افزایش داشته است. فروش دستگاه‌های جداشدنی و اولترابوک‌های باریک در این بازه زمانی به ترتیب رشد ۸۸ و ۵۷ درصدی را تجربه کرده‌اند.

در حقیقت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ محصولات در تمام دسته‌ها غیر از ورک‌استیشن‌های دسکتاپ و Tower و دسکتاپ‌های کوچک با افزایش فروش مواجه شده‌اند. در این محدوده زمانی فروش ورک‌استیشن‌ها و Tower به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترتیب کاهش ۲۷ و ۳۳ درصدی داشته‌اند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان

اگر به رشد کلی این بخش از بازار کاری نداشته باشیم، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - فروش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - تبلت‌ها نیز رشد مناسبی داشته و شاهد افزایش فروش ۴۷ درصدی آن‌ها نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته هستیم. در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ اپل با فروش ۱۵.۲ تبلت در صدر قرار گرفته و سامسونگ با فروش نزدیک به ۹ میلیون تبلت در مقام دوم به چشم می‌خورد که خبر از رشد ۷۹.۸ درصدی فروش نسبت به سال گذشته خبر می‌دهد.

در مجموع تولیدکنندگان تبلت در سه ماهه سوم سال جاری میلادی ۴۴.۳ میلیون دستگاه به فروش رسانده‌اند که ۴۳.۳ درصد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر مرند زنجان استان زنجان - نسبت به سال گذشته با رشد همراه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone