تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16926.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پایتون با کنار زدن جاوا، به دومین زبان برنامه‌نویسی محبوب در جهان تبدیل شد

فهرست TIOBE با آغاز ماه نوامبر به‌روزرسانی شده و حالا نشان می‌دهد که پایتون با کنار زدن جاوا، به دومین زبان برنامه‌نویسی محبوب در جهان تبدیل شده است. زبان C همچنان در صدر این رده‌بندی ...

فهرست TIOBE با آغاز ماه نوامبر به‌روزرسانی شده و حالا نشان می‌دهد که پایتون با کنار زدن جاوا، به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - دومین زبان برنامه‌نویسی محبوب در جهان تبدیل شده است. زبان C همچنان در صدر این رده‌بندی یافت می‌شود و نسبت به ماه گذشته میلادی، با افزایش اندک در محبوبیت مواجه بوده است.

پیتر جنسن، مدیرعامل شرکت TIOBE Software که مدیریت فهرست TIOBE را برعهده دارد می‌گوید برای نخستین بار در ۲۰ سال اخیر، دو زبان C و جاوا جایگاه اول و دوم را از نظر محبوبیت به خود اختصاص نداده‌اند. جنسن می‌گوید که علت محبوبیت پایتون میان مردم، به خاطر افزایش انفجاری کاربرد آن در حوزه‌هایی مانند ماینینگ داده، هوش مصنوعی و پردازش عددی است، اما او در عین حال، محبوبیت پایتون را ناشی از تقاضای عمومی نیز تلقی می‌کند.

او در توضیحات دقیق‌تر خود می‌گوید:

به باور من، محبوبیت پایتون ناشی از تقاضای عمومی است. در گذشته، اکثر فعالیت‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - حوزه برنامه‌نویسی توسط مهندسین نرم‌افزار انجام می‌شدند. اما این روزها مهارت‌های برنامه‌نویسی در هر جایی مورد نیاز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - هستند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - و از کمبود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - توسعه‌دهندگان ماهر نرم‌افزار نیز رنج می‌بریم. پیامد ماجرا اینست که به چیزی ساده نیاز داریم که افرادی غیر از مهندسین نرم‌افزار هم قادر به استفاده از آن باشند، چیزی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - که یادگیری‌اش آسان باشد و چرخه ادیت سریع و روان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - داشته باشد. پایتون تمام این نیازها را برطرف می‌کند.

فهرست TIOBE به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند بدانند آیا از آخرین مهارت‌های برنامه‌نویسی برخوردار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - هستند یا خیر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - و ضمنا به کاربران کمک می‌کند تا هنگام آغاز یک پروژه جدید، بهترین زبان برنامه‌نویسی ممکن را برای کار خود انتخاب کنند. رده‌بندی‌ها به صورت ماهانه و براساس تعداد مهندسین ماهر، کورس‌ها، شرکت‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - فعال و همینطور - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - نتایج موتورهای جستجو در سراسر جهان به‌روزرسانی می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا پایتون در نهایت زبان C را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - نیز کنار خواهد زد یا خیر، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - اما از پایان سال ۲۰۱۷ تا به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تالش استان گیلان - امروز شاهد افزایش قابل توجه محبوبیت پایتون بوده‌ایم و از سوی دیگر، زبان C نزولی آهسته را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone