تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16928.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کانن احتمالا سال آینده میلادی از دوربین EOS R با سنسور APS-C رونمایی می‌کند

کانن به تازگی از دوربین EOS M50 Mark II رونمایی کرده، با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی هم اکنون مشغول توسعه یک دوربین EOS R با سنسور APS-C است. سایت «Canon Rumors» که ...

کانن به تازگی از دوربین EOS M50 Mark II رونمایی کرده، با این حال به نظر می‌رسد این کمپانی هم اکنون مشغول توسعه یک دوربین EOS R با سنسور APS-C است.

سایت «Canon Rumors» که اطلاعات مربوط به دوربین‌های این برند را منتشر می‌کند، به تازگی در گزارشی به یک دوربین با سنسور کراپ اشاره کرده که در نیمه دوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. در این گزارش یک منبع توسعه این دوربین با لنز RF و سنسور «سامانه - تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیشرفته تصویر نوع سی» - تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یا APS-C را تایید کرده، با این حال کانن برنامه‌ای برای عرضه لنزهای RF-S برای این محصول جدید خود ندارد. بجای این کار، کانن لنزهایی را توسعه می‌دهد که مناسب دوربین‌های فول فریم و APS-C خواهند بود.

طبق این گزارش، دوربین جدید برای عکاسان و فیلمبرداران ورزشی توسعه پیدا می‌کند و ظاهرا کانن برای آن یک سنسور APS-C جدید تولید خواهد کرد. این موضوع به معنای آن است که - تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوربین EOS R به اندازه EOS R5 یا EOS R6 سریع خواهد - تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بود و شاید حتی سرعت بالاتری در مقایسه با آن‌ها نیز داشته باشد.

تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی

این دوربین جدید که سال آینده میلادی می‌رسد، از نرخ فریم بالایی بهره می‌برد و دارای جدیدترین فناوری «Dual Pixel Autofocus II» خواهد بود.

با - تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توجه به استفاده از سنسور کوچکتر در این دوربین جدید، این احتمال وجود دارد که در مقایسه با - تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دیگر محصولات سری EOS R بدنه کوچکتری داشته باشد و آن را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای حمل کند و عکاسان مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

در صورتی که این دوربین کوچکتر از EOS RP باشد، - تعمیرات یخچال سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حفظ تعادل آن با استفاده از لنزهای زوم بزرگ مورد استفاده عکاسان ورزشی می‌تواند چالش‌برانگیز شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده، با این حال زمان زیادی تا معرفی آن باقی مانده و احتمالا گزارش‌های بیشتری در ماه‌های آینده درباره آن منتشر خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone