تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16917.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بخش حافظه فلش اینتل با مبلغ ۹ میلیارد دلار به SK Hynix واگذار می‌شود

شرکت کره‌ای «SK Hynix» به تازگی از معامله‌ای با اینتل به ارزش ۹ میلیارد دلار خبر داده که طی آن، به بخش حافظه NAND این کمپانی دست پیدا می‌کند. SK Hynix با این قرارداد علاوه ...

شرکت کره‌ای «SK Hynix» به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - تازگی از معامله‌ای با اینتل به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - ارزش ۹ میلیارد دلار خبر داده که طی آن، به بخش حافظه NAND این کمپانی دست پیدا می‌کند.

SK Hynix با این قرارداد علاوه بر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - بخش حافظه NAND، کسب و کار فضای ذخیره‌سازی شامل NAND SSD، کسب و کار قطعات NAND و ویفر و همچنین تاسیسات تولید حافظه «Dalian» در چین را نیز تصاحب خواهد کرد.

با وجود واگذاری این بخش‌ها، حافظه SSD پرسرعت «Optane» همچنان در اختیار اینتل قرار خواهد داشت و این بخش را حفظ می‌کند. این فناوری با همکاری اینتل و میکرون توسعه پیدا کرده و به صورت کامل توسط میکرون تولید می‌شود.

این قرارداد باید از سوی دولت ایالات متحده آمریکا تاییدیه دریافت کند و هم اکنون چنین درخواستی از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - دولت شده است. انتظار می‌رود این قرارداد سال ۲۰۲۵ توسط هردو شرکت نهایی شود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان

این اولین باری نیست که اینتل یکی از بخش‌های خود را به فروش می‌رساند. سال گذشته میلادی اپل کسب و کار مودم گوشی‌های هوشمند این کمپانی را تصاحب کرد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد توسعه مودم‌های آن برای گوشی‌های آیفون باشیم. اپل چند روز پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که اولین گوشی‌های 5G - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - آن محسوب می‌شوند.

مدیرعامل اینتل، «باب سوان» اعلام کرده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - که این معامله به شرکت تحت مدیریتش اجازه می‌دهد که اولویت سرمایه‌گذاری را روی فناوری متمایزی قرار دهد.

اینتل که در بازار پردازنده‌های کامپیوتر حکمرانی می‌کند، در سال‌های اخیر با تهدید AMD روبه‌رو شده است. AMD توانسته عملکرد پردازنده‌های خود را بهبود دهد و همچنین به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - سمت لیتوگرافی کوچکتری نسبت به رقیب خود حرکت می‌کند.

AMD اخیرا از پردازنده‌های مبتنی بر معماری Zen 3 رونمایی کرده که طبق - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - نتایج بنچمارک‌ها، عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان می‌دهند. در این میان اینتل نیز از پردازنده‌های تایگر لیک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تربت جام استان خراسان - رونمایی کرده و همچنین در حال توسعه نسل‌های آینده برای حفظ قدرت خود در بازار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حورجهان نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
احیانا طرفای زیباکنار تربت جام تعمیرات دارید.
پاسخ: بله در زیباکنار شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone