تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16931.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چین می‌گوید تاکنون ۷۰۰ هزار سایت 5G راه‌اندازی کرده است

شبکه 5G به یکی مهمترین فناوری‌های سال جاری میلادی تبدیل شده و طبق ادعای چین، این کشور امسال توانسته ۷۰۰ هزار سایت 5G نصب کند. در حالی که شاهد ورود گوشی‌های 5G زیادی به بازار ...

شبکه 5G به یکی مهمترین فناوری‌های - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - سال جاری میلادی تبدیل شده و طبق ادعای چین، این کشور امسال توانسته ۷۰۰ هزار سایت 5G نصب کند.

در حالی که شاهد ورود گوشی‌های 5G زیادی به بازار هستیم، هنوز - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - بسیاری از کشورها به این فناوری دسترسی ندارند. در این میان چین به تقویت زیرساخت‌های خود ادامه می‌‌دهد تا جلوتر از رقبا قرار بگیرد.

اخیرا چین ادعا کرده که موفق به ساخت نزدیک به ۷۰۰ هزار سایت 5G در سال جاری میلادی در این کشور شده که بیش از برنامه اصلی مبنی بر نصب ۵۰۰ هزار ایستگاه است. «لیو لیهونگ»، معاون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین بدون - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - ذکر منبع، اعلام کرده که تعداد این ایستگاه بیش از دو برابر تمام ایستگاه‌های نصب شده در سایر کشورهای جهان است.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ماه گذشته - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - میلادی اعلام کرد که بیش از ۶۹۰ هزار سایت 5G در این کشور عملیاتی شده‌اند و بیش از ۱۶۰ میلیون - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - گوشی نیز در سراسر کشور به آن‌ها وصل شده‌اند. حالا در اظهار نظر اخیر، شاهد - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - اتصال ۱۸۰ میلیون گوشی 5G به این ایستگاه‌ها هستیم.

چین برای اینکه بتواند شبکه 5G را در اختیار تمام کاربران در کشور خود قرار دهد - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - و به پوشش سراسری دست پیدا کند، باید ۱۰ میلیون سایت 5G نصب کند که نیاز به سرمایه‌ای نزدیک به ۲۸۰ میلیارد دلار دارد.

تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران

چین می‌خواهد در بسیاری از بخش‌های دنیای فناوری حکمرانی کند و به همین دلیل در بسیاری از آن‌ها - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - مانند شبکه 5G، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی میزان - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - سرمایه‌گذاری خود را افزایش داده. - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - این فناوری‌ها برای اقتصاد نوین از اهمیت بالایی برخوردارند و چین در این زمینه با کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا رقابت می‌کند.

در حالی که تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برای شرکت‌های چینی زیادی مانند هواوی دردسر ایجاد کرده‌اند، به نظر نمی‌رسد تاثیر چندانی روی پیشرفت این کشور داشته‌اند. اخیرا چین اولین ماهواره 6G آزمایشی خود را روانه فضا کرده که آن را جلوتر از کشورهای دیگر قرار می‌دهد. علاوه بر این، چین در سال ۲۰۲۵ به فناوری راکت چندبار مصرف نیز دست - تعمیرات یخچال سام در شهر محمودآباد استان مازندران - پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone