تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16918.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با اعطای امتیازات به دنبال تایید قرارداد خرید فیت بیت توسط کمیسیون اروپا است

گوگل برای کاهش نگرانی‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا و همچنین کسب تاییدیه کمیسیون اروپا برای قرارداد خرید ۲.۱ میلیارد دلاری فیت ‌بیت، امتیازاتی به رقبا اعطا می‌کند. محبوب‌ترین موتور جستجوی اینترنتی جهان ماه گذشته میلادی از ...

گوگل برای کاهش نگرانی‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا و همچنین کسب تاییدیه کمیسیون اروپا برای قرارداد خرید ۲.۱ میلیارد دلاری فیت ‌بیت، امتیازاتی به رقبا اعطا می‌کند.

محبوب‌ترین موتور جستجوی اینترنتی جهان ماه گذشته میلادی از محدودیت در استفاده از اطلاعات فیت ‌بیت برای بخش تبلیغات خود خبر داد و همچنین پیشنهادهای دیگری مانند تسهیل اتصال دستگاه‌های پوشیدنی تولیدکنندگان دیگر به پلتفرم اندروید و همچنین دسترسی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - شرکت‌های شخص ثالث به اطلاعات کاربران فیت ‌بیت با رضایت‌ها آن‌ها ارائه کرد.

گوگل پس از دریافت بازخورد کمیسیون اروپا و همچنین رقبا و مصرف‌کنندگان، این بسته را اصلاح کرد، با این حال جزئیاتی را در اختیار افراد قرار نداد. این حرکت می‌تواند از جریمه‌های اتحادیه برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - نگرانی‌های خاص نیز جلوگیری کند.

مجری رقابت در اتحادیه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - اروپا تا به امروز به دنبال بازخورد بیشتر از بازار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - نبوده که نشان می‌دهد احتمالا این تغییرات مورد تایید کمیسیون قرار گرفته‌اند. مجری رقابت اتحادیه اروپا به تازگی مهلت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - زمانی تصمیم‌گیری درباره این قرارداد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - را افزایش داده و در حالی که در گذشته از اعلام تصمیم خود تا تاریخ ۳ دی ماه خبر داده بود، تا ۱۹ دی ماه برای بررسی این قرارداد وقت خواهد داشت.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس

گوگل اظهارات قبلی خود مبنی بر اینکه چنین قراردادی مربوط به دستگاه‌ها و نه داده‌ها می‌شود را تکرار کرده است. پس از انتشار گزارش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - اخیر، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - ارزش سهام فیت ‌بیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - در بازار بورس ایالات متحده آمریکا رشد ۱.۵۸ درصدی را تجربه کرد.

گوگل درباره خرید فیت ‌بیت اعلام کرده:

«محصولات زیادی در بازار گجت‌های پوشیدنی وجود دارkد و باور داریم که ترکیب گوگل با سخت افزار فیت ‌بیت باعث افزایش رقابت در این بخش می‌شود که به نفع مصرف‌کنندگان خواهد بود و منجر به توسعه محصولات مقرون به‌ صرفه‌تر می‌شود.»

با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - وجود چنین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - اعطای چنین امتیازاتی، هنوز رقبا و مشتریان رضایت کامل از این قرارداد ندارند. گروهی متشکل از ۱۹ ارگان شامل سازمان‌های مصرف‌کننده، طرفداران حریم خصوصی در ایالات متحده آمریکا، برزیل و اتحادیه اروپا از جدیدترین منتقدان چنین قراردادی هستند که اخیرا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - در یک نامه مشترک خواستار امتیازات دشواری از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر شیراز استان فارس - گوگل شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone