تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16935.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه اکسپلور اینستاگرام را مدیریت کنیم؟

اینستاگرام بخشی به نام صفحه اکسپلور دارد که درون آن تصاویر و ویدیوها با توجه به نحوه استفاده شما از این شبکه اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شوند. در این مطلب مدیریت اکسپلور اینستاگرام را به ...

اینستاگرام بخشی به نام صفحه اکسپلور دارد که درون آن تصاویر و ویدیوها با توجه به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - نحوه استفاده شما از این شبکه اجتماعی به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - نمایش گذاشته می‌شوند. در این مطلب مدیریت اکسپلور اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

بسیاری از اینفلوئنسرها و برندها در تلاش برای نمایش محتوای خود در صفحه اکسپلور اینستاگرام هستند تا مخاطبین آن‌ها افزایش پیدا کند. این صفحه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و در بالای آن گزینه‌های مخصوص IGTV ،Shop و موضوعات مختلف به چشم می‌خورند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

اینستاگرام در سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده تا محتوای درون این صفحه مطابق میل و خواسته کاربران - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - باشد و با توجه به نحوه استفاده آن‌ها از این شبکه اجتماعی، محتوای مناسبی را به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - نمایش بگذارد. ما در این مطلب قصد داریم نحوه مدیریت اکسپلور اینستاگرام را آموزش دهیم و برای این کار شما را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - با نحوه کار این صفحه و همچنین چگونگی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - تغییر آن آشنا می‌کنیم، در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

اینستاگرام چندین وقت پیش جزئیاتی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - درباره نحوه انتخاب پست‌ها در صفحه اکسپلور منتشر و ما را بیشتر با آن آشنا کرد. طبق اعلام این شبکه اجتماعی، محتوا پیش از اینکه در سیستم‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - توصیه اکسپلور قرار بگیرند، یک فرآیند دو مرحله‌ای را پشت سر می‌گذارند. در مرحله اول کاندیدها تولید می‌شوند و در مرحله دوم رتبه‌بندی می‌شوند. در این فرآیندها یادگیری ماشینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اینستاگرام در هنگام تهیه محتوای صفحه اکسپلور، از حساب‌هایی که از قبل با آن‌ها در ارتباط بوده‌اید یا حساب‌های «Seed» استفاده می‌کند. این حساب‌ها توسط این شبکه اجتماعی مورد تحلیل قرار می‌گیرند و اینستاگرام حساب‌های مشابه با آن‌ها و حساب‌هایی که می‌توانند برای شما جذاب باشند را شناسایی می‌کند.

در آخرین بخش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - این مرحله، اینستاگرام از حساب‌های Seed و حساب‌های مشابه با آن برای پیدا کردن محتوای پست شده توسط آن‌ها استفاده می‌کند. مرحله تولید کاندید در مثال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - زیر به نمایش گذاشته شده است:

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

نتیجه نهایی این مرحله، دستیابی به ده‌ها هزار محتوای واجد شرایط یا کاندید برای یک کاربر اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی از میان این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - نمونه‌ها، ۵۰۰ مورد را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - انتخاب کرده و آن‌ها را وارد مرحله دوم می‌کند.

مرحله نهایی برای انتخاب محتوای مناسب صفحه اکسپلور اینستاگرام شامل زیرساخت سه مرحله‌ای رتبه‌بندی می‌شود که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - ۵۰۰ محتوا را به ۱۵۰، سپس ۵۰ و در نهایت ۲۵ مورد کاهش می‌دهد تا کاربران به با کیفیت‌ترین و مرتبط‌ترین کاندیدها دسترسی پیدا کنند.

۲۵ کاندید نهایی پست‌هایی هستند که شما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - در صفحه اول اکسپلور مشاهده می‌کنید. اینستاگرام درباره انتخاب محتوای نهایی اعلام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - کرده:

«ما اقدامات افراد در برابر هر کدام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - از فایل‌های رسانه‌ای را پیش‌بینی می‌کنیم که می‌تواند شامل لایک کردن یا ذخیره آن‌ها یا اقدامات منفی مانند «مشاهده کمتر پست‌های مشابه آن» باشد. ما برای پیش‌بینی این موارد از شبکه عصبی چند منظوره چند برچسب (MTML) استفاده می‌کنیم. الگوریتم یادگیری ماشینی پرسپترون چند لایه مشترک به ما اجازه می‌دهد که سیگنال‌های مشترک از اقدامات مختلف را دریافت کنیم.»

اینستاگرام از یک فرمول خاص برای پیش‌بینی اقدامات کاربران در برابر پست‌ها استفاده می‌کند. میزان برتری هر اقدام برای تشخیص مرتبط بودن محتوا، وزن می‌شود. برای مثال اگر وزن ذخیره پست بالاتر از لایک آن باشد، یک پست با میزان ذخیره بالاتر به عنوان مرتبط‌تر در نظر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - گرفته می‌شود. اینستاگرام درباره نحوه وزن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - کردن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - سیگنال‌های کاربر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - اطلاعاتی منتشر نکرده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

با توجه به تمام موارد، پست‌هایی که لایک یا ذخیره می‌کنید و همچنین حساب‌هایی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - دنبال می‌کنید، در محتوای صفحه اکسپلور اینستاگرام نقش دارند و تغییر در آن‌ها به معنای تغییر در محتوای این صفحه خواهد بود. حالا که با نحوه نمایش پست‌ها در صفحه اکسپلور آشنا شدیم، می‌توانیم به سراغ پاسخ سوال چگونه صفحه اینستاگرام - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - را تغییر دهیم، برویم.

مدیریت اکسپلور اینستاگرام و پنهان کردن پست‌ها

شاید ویدیوها یا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - تصاویری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - که در صفحه اکسپلور اینستاگرام به نمایش گذاشته می‌شوند، مورد علاقه شما نباشند و بخواهید دیگر پست‌های مشابه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - آن را نبینید. برای مدیریت اکسپلور اینستاگرام چندین راه حل وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

الگوریتم را تنظیم کنید

زمانی که در صفحه اکسپلور قرار دارید و تصویری را می‌بینید که علاقه‌ای به آن ندارید، آن را انتخاب کنید. در پایین این پست یک توضیح کوتاه درباره علت نمایش این پست به چشمتان می‌خورد که می‌توانید با توجه به آن، نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی را تغییر دهید، برای مثال حساب‌های مرتبط با چنین پست‌های را دنبال یا لایک نکنید تا در آینده دوباره در برابرتان قرار نگیرند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

زمانی که داخل یک پست قرار دارید، گزینه سه نقطه در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - بالای آن را لمس کنید تا یک منوی جدید باز شود. در این منو چندین گزینه به چشمتان می‌خورد که یکی از آن‌ها «Not Interested» است که نشان می‌دهد علاقه‌ای به این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - نوع پست ندارید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

بطور دقیق نحوه تأثیر انتخاب این گزینه روی اصلاح صفحه اکسپلور اینستاگرام مشخص نیست، با این حال امتحان کردن آن ضرری ندارد و پس از گذشت مدتی، دیگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - شاهد نمایش چنین پست‌هایی در این صفحه نخواهید بود، هرچند شماری از کاربران چنین موضوعی را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - تضمین شده نمی‌دانند.

هشتگ‌ها را فالو یا آنفالو کنید

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس

شما علاوه بر فالو کردن حساب‌های اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی می‌توانید هشتگ‌ها را نیز دنبال کنید. اگر می‌خواهید بیشتر به محتوای مورد علاقه خود در صفحه اکسپلور دسترسی پیدا کنید، هشتگ موردنظر آن را فالو کنید و اگر پس از فالو یک هشتگ شاهد نمایش محتوای نامناسبی در این صفحه بودید، می‌توانید آن را آنفالو کنید.

با دو اقدام بالا امکان مدیریت اکسپلور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - اینستاگرام وجود دارد و احتمالا پس از چند روز کمتر پست‌های نامناسب در برابرتان قرار می‌گیرند، البته با اقدامات بالا می‌توانید بجای پنهان کردن پست‌ها، مواردی که بیشتر به آن‌ها علاقه دارید را بیشتر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - ببینید.

پست‌های درون صفحه اکسپلور با توجه به حساب‌ها و هشتگ‌هایی که فالو می‌کنید و همچنین پست‌هایی که لایک و ذخیره می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شوند و اگر مورد علاقه شما نبودند، می‌توانید چنین موضوعی را به الگوریتم اینستاگرام اطلاع دهید تا در فیلتر پست‌های آینده چنین موضوعی را مدنظر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فسا استان فارس - قرار دهد.

در نهایت باید به این نکته توجه کنید که امکان غیرفعال کردن اکسپلور وجود ندارد، چرا که یکی از بخش‌های اصلی این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone