تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16920.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

محققان باتری لیتیومی با قابلیت بازدارندگی آتش و ۸۰ درصد وزن کمتر توسعه دادند

محققان دانشگاه «استنفورد» با همکاری بخش انرژی آزمایشگاه ملی شتاب‌دهنده «اسلک» کلکتور جریان باتری با ۸۰ درصد وزن کمتر توسعه داده‌اند که آتش نمی‌گیرد. نویسنده ارشد این مقاله به نام «یی کوی» که استاد SLAC ...

محققان دانشگاه «استنفورد» با همکاری بخش انرژی آزمایشگاه ملی شتاب‌دهنده «اسلک» کلکتور جریان باتری با ۸۰ درصد وزن کمتر توسعه داده‌اند که آتش نمی‌گیرد.

نویسنده ارشد این مقاله به نام «یی کوی» که استاد SLAC و دانشگاه استنفورد بوده و همچنین محقق موسسه استنفورد برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - علوم ماده و انرژی (SIMES) است، در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«کلکتور جریان همیشه وزن زیادی داشته‌ و تا به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - امروز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - محققان موفق به افزایش عملکرد باتری با استفاده از آن‌ها نشده بودند. با این حال در پژوهش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - ما با کاهش ۸۰ درصدی وزن آن، تراکم انرژی باتری‌های لیتیوم یونی افزایش پیدا کرده و ۱۶ تا ۲۶ انرژی بیشتری نسبت به وزن درون آن‌ها ذخیره می‌شود که در مقایسه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - با رشد ۳ درصدی در سال‌های اخیر یک پیشرفت بزرگ است.»

دانشمندان امیدوارند این فناوری جدید برد خودروهای الکتریکی را افزایش دهد و از آتش‌سوزی لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی جلوگیری کند. این فناوری همچنین می‌تواند تاثیر بزرگی روی بازیافت باتری‌ها داشته باشد. با کاهش وزن باتری‌ها، هزینه انتقال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - آن‌ها برای بازیافت کاهش پیدا می‌کند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران

این اولین باری نیست که دانشمندان برای کاهش وزن باتری‌ها - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - و همچنین افزایش مقاومت آن‌ها در برابر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - آتش سوزی تلاش می‌کنند. محققان تا به امروز تکنیک‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار داده‌اند که البته تمام آن‌ها شکست خورده‌اند. پژوهشگران حتی به الکترولیت باتری، بخش قابل اشتعال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - آن نیز مواد بازدارنده آتش اضافه کردند که البته با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - افزایش حجم آن، یون‌ها به خوبی درون باتری هدایت نمی‌شوند.

در پژوهش جدید دانشمندان برای غلبه بر این مشکل، کلکتورهای مبتنی بر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - پلیمر سبک وزنی به نام «Polyimide» را تولید و مورد آزمایش قرار دادند. این پلیمر در برابر آتش مقاوم است و همچنین می‌تواند در برابر دمای بالای تولید شده توسط فناوری شارژ سریع نیز از خود مقاومت نشان دهد. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - محققان برای محافظت از این پلیمر، به آن بازدارنده آتش به نام «تری‌فنیل فسفات» و یک لایه فوق نازک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - مس اضافه کردند.

محققان برای آزمایش باتری‌های جدید، آن‌ها را در معرض شعله قرار دادند و مشخص شد که آتش پس از چندین ثانیه خاموش شده و دوباره روشن نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone