تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16936.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی: راه اندازی سومین سایت 5G ایرانسل

ایرانسل سومین سایت 5G و نخستین سایت بیرونی 5G را در دانشگاه تربیت مدرس را رسما راه اندازی کرد تا دانشجویان این مرکز بتوانند از آخرین تکنولوژی نسل ارتباطات سیار همزمان با کشورهای پیشرفته دنیا ...

ایرانسل سومین سایت 5G و نخستین سایت بیرونی 5G را در دانشگاه تربیت مدرس را رسما راه اندازی کرد تا دانشجویان این مرکز بتوانند از آخرین تکنولوژی نسل ارتباطات سیار همزمان با کشورهای پیشرفته دنیا بهره‌مند شوند.

در این مراسم که عصر امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، سومین سایت 5G در ایران شروع به کار کرد و تست سرعتی در حضور خبرنگار گرفته شد که به بیش از ۱.۳ گیگابیت بر ثانیه می‌رسید؛ سرعتی که به گفته مسئولان فنی ایرانسل با توجه به تعداد گوشی‌های وصل شده به این سایت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - قابل قبول بوده و آنها ابراز امیدواری کردند که این سرعت در آینده نزدیک به دو برابر هم برسد. این اولین سایت 5G ایرانسل است که در محیط بیرونی نصب و فعال می‌شود. پیش از این ایرانسل در ساختمان مرکزی خودش و همچنین ساختمان پژوهشگاه ارتباطات، تکنولوژی 5G را عرضه کرده بود اما اکنون با فعال شدن اولین سایت بیرونی، کاربران نیز می‌توانند از 5G - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - استفاده کنند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران

«بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل در این مراسم به دیجیاتو گفت که احتمالا در آینده نه‌چندان دور، ایرانسل با شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های ارزان قیمت 5G نسبت به سایر برندها که غالبا از برندهای چینی هستند همکاری کند و در راستای تولیدات گوشی 5G در ایران قدم بردارد: «برندهایی همچون شیائومی و دیگر برندهای چینی هستند که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - گوشی‌های 5G خوب و ارزان‌ قیمتی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - تولید می‌کنند و ما در حال رصد کردن آنها هستیم. بعید نیست در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - آینده با این شرکت‌ها همکاری‌هایی داشته - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - باشیم تا این قبیل گوشی‌ها در بازار ایران - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - ارائه شود و مردم بتوانند از این خدمات با قیمتی کمتر بهره - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - ببرند. با راه‌اندازی خط - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - تولید گوشی‌های 4G در ایران، قطعا به سمت CBU کردن و سپس تولید به روش‌های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - دیگر گوشی‌های 5G نیز خواهیم رسید.»

به گفته عباسی؛ تا سال ۱۴۰۲ باید ۱۰ درصد کاربران - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - ایرانی از فناوری 5G در ارتباطات سیار خود استفاده کنند و او امیدوار است که این درصد تا آن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - زمان بیشتر هم بشود و این موضوع را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - منوط به رفع برخی تحریم‌ها و دیگر مسائل می‌داند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران

گفتنیست همزمان با راه‌اندازی سومین سایت 5G ایرانسل، آزمایشگاه 5G این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - اپراتور نیز با همکاری این دانشگاه افتتاح شد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - و «محمد تقی احمدی» رئیس این دانشگاه در گفتگو با دیجیاتو درباره این آزمایشگاه گفت:

«این آزمایشگاه بر اساس توافقنامه سال گذشته دانشگاه تربیت مدرس و ایرانسل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - احداث شده است. این آزمایشگاه قرار است مرکز ملی برای تست سخت افزاری و نرم افزاری فناوری‌های مرتبط با 5G ایرانسل باشد. در این آزمایشگاه در واقع به استانداردسازی این موارد می‌رسیم و مجوزهای گوناگونی را می‌توانیم برای این تجهیزات صادر کنیم تا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - وارد مارکت بشوند.»

از نظر احمدی، آزمایشگاه 5G ایرانسل فرصت بزرگی است که با دانش فنی به روز خود بتواند به تجهیزات فناوری‌های نوین از جمله اینترنت اشیا کمک کند.

در ادامه دعوت می‌کنیم گزارش ویدیویی دیجیاتو از این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - مراسم و گفتگو با مدیرعامل ایرانسل را ببینید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone