تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20506.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ممنوعیت ۲۷۵ اپ چینی در هند؛ پابجی بزرگترین بازارش را از دست می‌دهد؟

تنش‌های میان هند و چین تمامی ندارند و به نظر می‌رسد دولت دهلی نو می‌خواهد استفاده از بیش از ۲۰۰ برنامه چینی را در خاک این کشور ممنوع کند. ماه گذشته دولت هند استفاده از ...

تنش‌های میان هند و چین تمامی ندارند و به نظر می‌رسد دولت دهلی نو می‌خواهد استفاده از بیش از ۲۰۰ برنامه چینی را در خاک - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - این کشور ممنوع کند.

ماه گذشته دولت هند استفاده از ۵۹ برنامه شامل تیک تاک و وی‌چت را ممنوع کرد و این بار ظاهرا قصد دارد شمار بسیار بالاتری از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های چینی را مسدود کند. بر اساس گزارشی جدید که از سوی ET Tech منتشر شده، احتمالا در آینده نزدیک استفاده از ۲۷۵ برنامه چینی در این کشور ممنوع می‌شود.

در این لیست نام برنامه و بازی‌های محبوبی به چشم می‌خورد که می‌توان به بازی «پابجی» شرکت «تنسنت» و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - اپلیکیشن «AliExpresee» کمپانی «علی بابا» و «Zili» شرکت شیائومی اشاره کرد. گفته می‌شود در لیست جدید برنامه‌های چندین شرکت مطرح چینی از جمله «میتو»، «LBE Tech»، «سینا»، «Yoozoo Global»، «نت‌ایز گیمز» و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - «بایت دنس» قرار دارند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران

در گزارش جدید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - به این موضوع اشاره شده که هم اکنون دولت دهلی نو در حال بررسی تمام - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - این ۲۷۵ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - اپلیکیشن برای نقض امنیت ملی و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - حریم خصوصی کاربران است. هنوز نمی‌دانیم دولت هند در آینده چه تصمیمی می‌گیرد، شاید تمام این برنامه‌ها ممنوع شوند یا اینکه دسترسی کاربران هندی به بخشی از آن‌ها مسدود شود.

دولت هند اخیرا استفاده از ۴۷ اپلیکیشن دیگر چینی را نیز ممنوع کرده که نوعی از برنامه‌های قبلی محسوب می‌شوند که در این کشور - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارند، البته هنوز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مازندران استان مازندران - لیست کامل این اپ‌ها در اختیار عموم مردم قرار نگرفته است.

در حالی دولت هند تصمیم به ممنوعیت استفاده از تیک تاک گرفت که این برنامه کاربران بی‌شماری در این کشور دارد، بنابراین امکان ممنوع شدن بازی پابجی نیز در این کشور وجود دارد. بازی پابجی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد، با این حال بر اساس آمار Sensor Tower، هند بزرگترین بازار این بازی است و نزدیک به ۲۴ درصد تمام دانلودهای آن مربوط به هند می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone