تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20504.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شبکه 5G با سرعت ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه در ساختمان ایرانسل راه‌اندازی شد

دومین سایت نسل پنحم کشور درساختمان مرکزی ایرانسل افتتاح شد. در این سایت تست سرعت نسل پنجم تلفن همراه با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت و ایرانسل توانست در این محیط Indoor (داخلی) به سرعت ...

دومین سایت نسل پنحم کشور درساختمان مرکزی ایرانسل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - افتتاح - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - شد. در این سایت تست سرعت نسل پنجم تلفن همراه با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت و ایرانسل توانست در این محیط Indoor (داخلی) به سرعت بیش از ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه نیز برسد.

در هفته گذشته اولین سایت 5G با همکاری وزارت ارتباطات و ایرانسل در پژوهشگاه رونمایی شد. مدیرعامل ایرانسل در آغاز این مراسم به توجه ایرانسل برای توسعه نسل پنجم ارتباط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - سیار از سال‌ها پیش پرداخت و گفت:

«در شهریورماه ۹۶ اولین پایلوت تست 5G در کشور با حضور وزیر ارتباطات در مجموعه ساختمان مرکزی ایرانسل راه‌اندازی شد و یک تست اولیه انجام شد. همان روز مقدمه برنامه ریزی ایرانسل برای توسعه فناوری جدید شروع شد و در طول چند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - سال ایرانسل برنامه ریزی گسترده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - انجام داد.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان

به گفته «بیژن عباسی آرند» فناوری نسل پنجم صرفا یک تغییر نسل در حوزه ارتباطات نیست و متخصصین امر سه ویژگی اصلی در تعریف فناوری نسل ۵ پیش بینی کرده‌اند که هر کدام آن راس تشکیل یک مثلث تکنولوژی است:

۱- پهنای باند زیاد که مشترک می‌تواند یک سرعت بسیار بالاتری را نسبت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - به نسل قبل در استفاده اینترنت به دست بیاورد و یک تجربه به مراتب بهتری را نسبت به فورجی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - در سرعت و ارتباط خواهند اشت

۲- قابلیت اتصال انبوه Massive Connectivity که زیرساخت لازم برای شهر و خانه هوشمند را فراهم می‌سازد.

۳- بحث پایداری بالا و تاخیر خیلی کم نیز با فایوجی به وجود خواهد آمد که در مباحثی چون سلامت از راه دور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - و گیم کاربرد خواهد داشت.

عباسی باور دارد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - که نسل ۵ تفاوت‌های جدی با نسل قبل خواهد داشت و تجربیات دنیا این مساله را ثابت می‌کند و قابلیت‌های آن در خدمت توسعه اقتصاد کشور به کار خواهد آمد: «سهم اقتصاد دیجیتال قریب به ۶.۵ درصد است و سالانه یک درصد به آن اضافه می‌شد اما با به کارگیری این فناوری، سهم اقتصاد دیجیتال بیشتر خواهد شد و شتاب سریع‌تری نیز خواهد گرفت.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان

او ضمن تشکر از وزارت ارتباطات که پیگیری‌های لازم برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - به دست آوردن به این فناوری را انجام داده اعلام کرد که ایرانسل بارها ثابت کرده در موضوعات فناورانه پیشرو بوده و قصد دارد در این مساله نیز رفتار همیشگی خود را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - با همکاری وزارت ارتباطات تکرار کند تا فناوری 5G را در ایران توسعه دهد.

مدیرعامل ایرانسل تاکید دارد که ایرانسل صرفا به دنبال آوردن تکنولوژی به کشور نیست: «باور داریم که این فناوری‌ها می‌تواند برای شرکت‌های دانش‌بنیان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - داخل کشور کمک حال باشند. همین امروز شرکتی که مودم نسل ۴ را در ایران بومی کرد؛ بومی سازی مودم نسل ۵ را آغاز کرده است و مدل‌های اولیه آن نیز امروز رونمایی خواهد شد و امیدواریم دیگر سخت‌افزارها را نیز در چرخه تولید بومی قرار دهیم.»

عباسی می‌گوید سایر موضوعات مربوط به حوزه 5G همچون اینترنت اشیا نیز توسط ایرانسل پیگیری می‌شود و این اپراتور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - قصد دارد به تمامی ظرفیت‌ها و زوایای نسل پنجم ارتباطی سیار بپردازد و نه فقط عرضه آن.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان

او در پاسخ به پرسش برخی کارشناسان منتقد مبنی بر اینکه چه نیازی به 5G در کشور است می‌گوید: «ما در هر روستایی که می‌رویم، اصلا از 3G راضی نیستند و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - به دنبال 4G هستند و مردم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - ما به دنبال فناوری روز دنیا هستند. ضمن اینکه 5G در صنعت ایران بسیار کاربردی خواهد بود و کارکردهای وسیع - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - آن در مباحث مختلف باعث می‌شود که هرچه زودتر به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - فکر توسعه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - این نسل فناوری ارتباطی سیار بیفتیم.» عباسی همچنین می‌گوید که اپراتورها متعهد هستند تا پایان سال ۱۴۰۲، حداقل ۱۰ درصد مناطق کشور را به نسل جدید ارتباط سیار مجهز نمایند.

در ادامه این مراسم تست سرعت 5G توسط کارشناسان فنی این اپراتور انجام شد و آنها توانستند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - در حضور اهالی رسانه به سرعت بالای ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه برسند؛ سرعتی که به گفته مدیرعامل ایرانسل در تست‌های بعدی احتمالا به دو برابر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - هم برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone