تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32908.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی HMD در کمتر از دو سال، به جمع 10 تولیدکننده برتر موبایل پیوست

علی رغم فروش موبایل های هوشمند با برند قدیمی و نام آشنای نوکیا، کمپانی HMD چندان کهنه کار نیست و در دسامبر 2016 تاسیس شد؛ یعنی کمتر از دو سال پیش. همین مسئله باعث می ...

علی رغم فروش موبایل های هوشمند با برند قدیمی و نام آشنای نوکیا، کمپانی HMD چندان کهنه کار نیست و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - در دسامبر 2016 تاسیس شد؛ یعنی کمتر از دو سال پیش. همین مسئله باعث می شود که عملکرد HMD Global بسیار تحسین برانگیز باشد؛ زیرا براساس تازه ترین گزارش موسسه آماری کانترپوینت، این کمپانی توانسته طی همین مدت زمان کوتاه به جمع 10 تولیدکننده برتر موبایل در جهان بپیوندد.

در قیاس با سه ماهه دوم سال 2017 میلادی، کمپانی HMD طی سه ماهه اخیر رشد حیرت انگیز 782 درصدی را پشت سر گذاشته است. در مجموع، فنلاندی ها 4.5 میلیون دیوایس هوشمند روانه بازار کرده اند که حدوداً نصف دیوایس های عرضه شده توسط ال جی و موتورولا است و به مراتب بیشتر از دیوایس های عرضه شده توسط اچ تی سی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - و سونی که جایی در لیست 10 تولیدکننده برتر ندارند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان

این ارقام باعث می شوند که HMD و برند نوکیا، در جایگاه نهمین تولیدکننده برتر از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - نظر تعداد دیوایس های عرضه شده قرار بگیرند. برای مقایسه با عملکرد HMD، سه برند برتر در این لیست، مجموعاً سهمی 46 درصدی از دیوایس های عرضه شده در سه ماهه دوم داشته اند.

همانطور که دیروز نیز در گزارش موسسه IDC خواندیم، برنده اصلی سه ماهه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - اخیر کمپانی هواوی بود که با رشد 41 درصدی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، از اپل گذر کرد. شیائومی هم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - رقیب جدی دیگری برای اپل به شمار می رود که با اختلاف 8 میلیون واحدی، یک پله پایین تر از اهالی کوپرتینو ایستاده است. در این بین، سامسونگ و ال جی کاهش 11 و 23 درصدی در عرضه را تجربه کرده اند. در نهایت گفتنی است که در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - این آمار، صرفاً موبایل های هوشمند لحاظ شده اند و فیچر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان - فون های بسیار محبوب نوکیا، جایی در آن ندارند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر هرسین استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone