تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10276.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس؛ همراه کمک آموزشی زبان آموزان

در قرن بیست و یکم دانستن زبان خارجی مزیت بزرگی است که به شما اجازه می‌دهد به منابع متنوع و به‌روز دسترسی داشته باشید و فرهنگ‌های مختلف را بشناسید. این روزها زبان انگلیسی رایج‌ترین گزینه ...

در قرن بیست و یکم دانستن زبان خارجی مزیت بزرگی است که به شما اجازه می‌دهد به منابع متنوع و به‌روز دسترسی داشته باشید و فرهنگ‌های مختلف را بشناسید. این روزها زبان انگلیسی رایج‌ترین گزینه برای یادگیری است و گزینه‌هایی هم وجود دارند که کلاس درس را در قالب یک اپلیکیشن در موبایل شما عرضه می‌کنند. اپلیکیشن - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - زبان انگلیسی اطلس یکی از اپ‌های ایرانی آموزش زبان است که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس به طور کلی روی تقویت واژگان، جمله‌سازی و گرامر - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - تمرکز - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - دارد. محتوای موجود در هر یک از این - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - بخش‌ها از مبتدی تا پیشرفته تقسیم‌بندی شده تا هر کاربر محتوای مناسب برای سطح خود را انتخاب کند. برای - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - تعیین سطح هم می‌توانید - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - از آزمون تعیین سطح داخل برنامه استفاده کنید که رایگان و نسبتا کوتاه است.

تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان

البته تمام این‌ امکانات در هر اپلیکیشن آموزش زبان وجود دارند و نقطه‌ی قوت این اپ در بخش آنالیز است که به کاربران کمک می‌کند تا روند پیشرفت خود را ثبت کنند. این اپلیکیشن یک نوع سیستم امتیازدهی دارد که در ازای گذراندن هر درس تعداد مشخصی ستاره به شما خواهد داد و پیشرفت شما هم بر حسب تعداد ستاره‌ها مشخص می‌شود.

در هر درس تعدادی عبارت یا کلمه‌ی جدید یاد می‌گیرید و می‌توانید کلمه‌های جدید را در دسته‌های بلدم، سخت و بلد نیستم تقسیم کنید. در بخش آنالیز کلمات موجود در این دسته‌بندی‌ها به صورت درصد نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید با شرکت مجدد در آزمون خودتان را بسنجید و کلماتی که یاد نگرفته بودید را به دسته‌ی کلماتی که بلد هستید منتقل کنید.

در بخش آموزش عنوان‌های حدس کلمات و جمله‌سازی به چشم - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌خورند که به عنوان آموزش و سرگرمی از آن‌ها نام برده شده. در بخش حدس کلمات باید در کمترین زمان ممکن هر کلمه و معنی آن را با هم جفت کنید، بنابراین هم باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم باید کلمات را کاملا به خاطر سپرده باشید. هر چه تعداد کلمات بیشتری را حدس بزنید، امتیاز بیشتری هم نصیبتان خواهد شد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان

بخش جمله‌سازی هم همانطور که از اسمش پیداست، تعدادی کلمه در اختیارتان می‌گذارد تا با آن‌ها کلمه بسازید با این تفاوت که زمان محدود است و باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - هر دو این بازی‌ها سطح بندی شده هستند و شما می‌توانید در سطح مناسب خودتان شرکت کنید.

البته برای اینکه به تمام سطوح مبتدی تا پیشرفته - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - گرامر و سرگرمی و بخش اصطلاحات و ضرب المثل‌ها دسترسی داشته باشید، باید اشتراک تهیه کنید. هر یک از بخش‌ها قیمتی بین ۱۲ تا ۲۵ هزار - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - تومان دارند و اگر بخواهید از فعال‌سازی کامل استفاده کنید، باید ۶۹هزار تومان برای نسخه - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - کامل بپردازید.

این قیمت با وجود اپلیکیشن‌های رایگان چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و از طرفی هم حقیقت این است که اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس فقط می‌تواند نقش یک منبع کمک آموزشی را داشته باشد و نمی‌تواند منبع کاملی برای - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - یک زبان‌آموز باشد. با این حال بخش‌های رایگان - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - هم محتوای قابل قبولی ارائه می‌دهند و این فرصت را دارید که پیش از خرید اشتراک، اپ را - تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان - تجربه کنید و تصمیم بگیرید.

تعمیرات یخچال بکو در شهر بویین زهرا استان زنجان

آموزش زبان انگلیسی اطلس

سازنده: Atlas Education قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone