تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10274.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

درآمد ماهانه ۳۰ هزار دلاری خواهر و برادر ۹ و ۱۴ ساله از استخراج رمزارز با انرژی تجدیدپذیر

«آنیا تاکور» ۹ ساله و «ایشان»، برادر ۱۴ ساله‌اش در تابستان امسال با استخراج رمزارزها با انرژی‌های کاملا تجدیدپذیر موفق شدند درآمد ماهانه‌ای بالغ بر ۳۰ هزار دلار معادل ۸۳۵ میلیون تومان برای خود رقم ...

«آنیا تاکور» ۹ ساله و «ایشان»، برادر ۱۴ ساله‌اش در تابستان امسال با استخراج رمزارزها با انرژی‌های کاملا - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - تجدیدپذیر موفق شدند درآمد ماهانه‌ای بالغ بر ۳۰ هزار دلار معادل ۸۳۵ میلیون تومان برای خود رقم بزنند.

آنها در ابتدا تمایل داشتن مطالب جدیدی در حوزه رمزارزها و فناوری یاد بگیرند و درنهایت تلاش آنها به درآمد ۳۰ هزار دلار در ماه انجامید. این دو نفر برای استخراج رمزارز از انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کنند. در ماه اول درآمد آنها تنها هزار دلار بود ولی در ادامه توانستند با کمک کارت‌های - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - گرافیک انویدیا این درآمد را افزایش دهند.

تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران

یکی از شگفتی‌های بازار رمزارزها آن است که هر کسی می‌تواند وارد بازار استخراج شود. آنها سه رمزارز را برای استخراج انتخاب کردند: آن‌ها ابتدا به سراغ استخراج اتریوم رفتند و - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - سپس بیت کوین و ریون کوین را در برنامه استخراج خود قرار دادند. ایشان، پسر ۱۴ ساله‌ای که اکنون درآمد چند هزار دلاری دارد در مصاحبه با خبرگزاری‌ها اعلام کرده که برای استخراج رمزارزها تنها به ویدیوهای یوتیوب مراجعه کرده و از طریق آنها آموزش دیده است.

وی در ادامه مصاحبه خود گفت:

«استخراج - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - رمزارزها درست مانند استخراج طلا یا الماس است. با این تفاوت که به جای استفاده از - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - بیل، با سیستم کامپیوتری این کار انجام می‌شود و به جای یافتن طلا یا الماس در معدن، کوین دریافت می‌کنید.»

تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران

آنها اکنون با درآمدی که - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - از این - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - راه به دست آورده‌اند،‌ تجهیزات جدیدی برای بهبود کار خود خریداری کرده‌اند و نکته جالب اینکه برای استخراج رمزارزها از انرژی ۱۰۰ درصد تجدیدپذیر استفاده می‌کنند.

اوایل شهریورماه نیز «بنیامین احمد»، پسر ۱۲ ساله از لندن از فروش دومین مجموعه NFT‌‌ خود به نام «نهنگ‌های - تعمیرات یخچال بکو در شهر پل سفید استان مازندران - عجیب» رقمی در حدود ۴۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرد. وی این طرح‌ها را در ایام تعطیلات مدارس طراحی کرده بود. اولین مجموعه NFT بنیامین نیز با الهام از بازی ماینکرفت طراحی شده بود و دومین مجموعه شامل ۳۳۵۰ طرح از نهنگ‌های مختلف به سبک ایموجی‌ می‌شود. این پسر ۱۲ ساله درآمد حاصل از فروش اثر هنری خود را در قالب رمزارز اتریوم دریافت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone