تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30390.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انفجار آیفون XS Max در جیب یک کاربر

فردی آمریکایی پس از انفجار موبایل گرانبهایش به دنبال شکایت از اپل است. موبایل های جدید گاهی دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می شوند اما انفجار پرچمداری که تنها سه هفته از خرید ...

فردی آمریکایی پس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از انفجار موبایل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گرانبهایش به دنبال شکایت از اپل است.

موبایل های جدید گاهی دچار مشکلات نرم افزاری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و سخت افزاری می شوند اما انفجار پرچمداری که تنها سه هفته از خرید آن سپری شده موردی نیست که بتوان با سادگی از آن کنار عبور کرد.

اخیرا فردی آمریکایی به نام «جاش هیلارد» مدعی شده که آیفون XSMax او بدون هیچ دلیل خاصی و زمانی که در جیبش قرار داشته ناگهان شروع به داغ شدن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرده و سپس دودهای سبز و زرد از آن خارج - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده است. در مدت کوتاهی افزایش حرارت گوشی باعث انفجار و آتش گرفتن آیفون XS Max شده است. علی رغم خاموش کردن سریع گوشی کاملا از بین رفته و دیگر قابل استفاده نیست. تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقیاین حادثه با توجه به حجم باتری و دیگر قطعات الکترونیکی آن می تواند صدمات جدی را برای کاربر بخت برگشته به دنبال داشته باشد اما این کاربر خوش شانس جان سالم به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در برده است.

اگرچه انفجار گوشی به هیلارد صدمه جسمی نزده اما وی به خاطر استنشاق دودهای خارج شده از آن تا حدودی احساس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ناراحتی کرده و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حالا قصد شکایت از اپل به خاطر آسیب فیزیکی و روانی ناشی از این حادثه را دارد. یکی از دلایلی که وی را مصمم به شکایت کرده این است که در پی تماس های مکرر با نمایندگی های آیفون و مکالمه تلفنی یا حضوری با آنها تنها خسارتی که به وی پیشنهاد شده تعویض گوشی با نسخه ای جدید عنوان شده است.

تا زمانی که مساله توسط اپل یا مراجع ذی صلاح مورد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بررسی قرار نگیرد نمی توان با اطمینان دلیل آن را بیان کرد چرا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که تا کنون هیچ گزارشی از انفجار آیفون های سال جاری منتشر نشده است، هرچند مدتی قبل یک آیفون X هم با مشکل مشابهی مواجه شده بود.

 

تماشا کنید: انفجار چندین مرتبه باتری لپ تاپ دل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone