تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27271.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید گلکسی نوت 10 پرو؛ دوربین چهارگانه و نمایشگر بزرگ

پس از منتشر شدن رندرهای جدید گلکسی نوت 10 سامسونگ، حالا OnLeaks تصاویری از نوت 10 پرو منتشر کرده که احتمالا طراحی نهایی این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رفت نوت 10 پرو از ...

پس از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - منتشر شدن رندرهای جدید گلکسی نوت 10 سامسونگ، حالا OnLeaks تصاویری از نوت 10 پرو منتشر کرده که احتمالا طراحی نهایی این اسمارت‌فون را نشان می‌دهد.

همانطور که انتظار می‌رفت نوت 10 پرو از لحاظ مشخصات ظاهری فرق چندانی با مدل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استاندارد نوت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 10 ندارد. مدل پرو هم از نمایشگر امولد منحنی با حاشیه‌های جانبی کم، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، حاشیه‌های بالا و پایین متقارن و یک سوراخ کوچک در بالای نمایشگر به عنوان دوربین سلفی بهره می‌گیرد. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تنها تفاوت ظاهری پنل جلویی نوت 10 پرو با مدل استاندارد نوت 10، ابعاد نمایشگر آن است. این نمایشگر 6.75 اینچی در نظر گرفته شده در حالی که نوت 10 از پنل 6.3 اینچی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده می‌کند.

با نگاهی به پشت گوشی می‌توان آرایش دوربین چهارگانه نوت 10 پرو را مشاهده کرد. برای اینکه دو مدل 10 و 10 پرو در این قسمت از هم متمایز شوند در قسمت سمت راست سنسورها یک ستون برای قرارگیری حسگر زمان پرواز، فلش LED و احتمالا یک سیستم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فوکوس خودکار لیزری درنظر گرفته شده است.

اینطور احتمال می‌رود که نوت 10 پرو از همان حسگرهای دوربین پرچمدار گلکسی اس10 مدل 5G استفاده کند. اگر این حدس درست باشد، باید انتظار یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی با پشتیبانی از میدان دید 123 درجه‌ای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با لنز زوم دو - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برابر تله فوتو را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - داشته باشیم.

از دیگر مشخصات ظاهری این اسمارت‌فون می‌توان به حذف جک 3.5 میلیمتری و دکمه بیکسبی اشاره کرد. در قسمت پایین گوشی هم یک پورت USB-C و در قسمت بالای آن فرستنده IR تعبیه شده است.

از لحاظ سخت‌افزار گلکسی نوت 10 - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پرو مثل دیگر پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 10 احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام برای مدل‌های آمریکا مجهز شده است. اما همانطور که انتظار می‌رود کاربران اروپا و کشورهای دیگر گوشی‌هایی با پردازنده اگزینوس دریافت خواهند کرد و به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است از اگزینوس 9825 به عنوان مدل بهبود یافته 9820 در این اسمارت‌فون استفاده کند.

نوت 10 پرو به همراه نوت 10 اواسط مرداد امسال به صورت رسمی معرفی خواهند شد. سامسونگ هنوز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قیمتی برای سری جدید نوت اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone