تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30130.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پاداش صدها هزار دلاری کمپانی‌های بلاکچین به هکرهای کلاه‌سفید

برخلاف تبلیغات وسیع مشتاقان بلاکچین درباره امنیت خلل ناپذیر آن، این فناوری کامل نیست و آسیب پذیری های بسیاری در کدهای آن وجود دارد. برای اثبات این مساله کافی است بدانید که بیش از ۳۰۰۰ ...

برخلاف تبلیغات وسیع مشتاقان بلاکچین درباره امنیت خلل ناپذیر آن، این فناوری کامل نیست و آسیب پذیری های بسیاری در کدهای آن وجود دارد.

برای اثبات این مساله - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - کافی است بدانید که بیش از ۳۰۰۰ گزارش درباره آسیب پذیری های تعداد محدودی از کمپانی های بلاکچین در سال ۲۰۱۸ تدوین شده است.

بر اساس داده های کمپانی امنیتی HackerOne شرکت های فعال در این حوزه طی سال ۲۰۱۸ به کسانی که باگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - هایی را در سیستم شناسایی و گزارش کرده اند، مجموعا ۸۷۸,۵۰۴ دلار پاداش داده اند. تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستاندر این بین  پلتفرم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - ارز مجازی Block.One به عنوان توسعه دهنده شبکه EOS بیش از همه سخاوت به خرج داده و ۵۳۴ هزار دلار جایزه برای کشف نواقص امنیتی پرداخت کرده است.

در رتبه های دوم و سوم نیز به ترتیب صرافی Coinbase و TRON با ارقام پرداختی ۲۹۰۳۸۱ و ۷۶۲۰۰ دلار قرار گرفته اند.

جالب اینجاست که Coinbase با گذشت ۴ سال از زمان شروع برنامه پرداخت پاداش به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - هکرهای کلاه سفید در جایگاه دوم قرار گرفته و Block.one تنها با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - گذشت ۷ ماه از راه اندازی این برنامه با اختلافی چشمگیر به جایگاه اول رفته است. درصد قابل توجهی از این پاداش به هکری هلندی رسیده که با پیدا کردن ۱۲ باگ در پلتفرم ارز مجازی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - Block.One در عرض یک هفته ۱۲۰ هزار دلار به جیب زده است.

بر اساس گزارش HackerOne حدود ۴ درصد از کل پاداش های پرداخت شده برای پیدا کردن آسیب های امنیتی در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - صنعت فناوری به پلتفرم بلاکچین مربوط می شود:

میانگین پاداش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - هکرهای کلاه سفید در کمپانی های بلاکچین طی سال ۲۰۱۸ برابر ۱۴۹۰ دلار بوده که از متوسط - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - حوزه فناوری بالاتر است. این مساله باعث شده پاداش مجموع یکی از هکرهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - کلاه سفید ۷ برابر بیش از میانگین دستمزد مهندس نرم افزار در کشورش باشد.

نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - پلتفرم HackerOne تنها ۶۴ کمپانی فعال در حوزه بلاکچین وجود دارد در حالی که تعداد کل این شرکت ها بیش از ۲۰۰۰ واحد است، بنابرین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - تعداد آسیب پذیری ها به مراتب از میزان ذکر شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - در این گزارش بیشتر است. برای مثال یک گزارش مدعی شده که تنها در پروژه های مبتنی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هرسین استان کردستان - بر اتریوم بیش از ۳۴۰۰ قرار داد آسیب پذیر وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone