تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30134.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پیشبینی مایکروسافت برای سال 2019 در 10 سال قبل [تماشا کنید]

پیشبینی های زمان دار در مورد آینده به ندرت درست از آب در می آیند. آنچه مایکروسافت در 10 سال قبل برای سال 2019 پیشبینی کرده بود در برخی موارد بیش از حد اغراق آمیز ...

پیشبینی های زمان دار در مورد آینده به ندرت درست از آب در می آیند. آنچه مایکروسافت در 10 سال قبل برای سال 2019 پیشبینی کرده بود در برخی موارد بیش از حد اغراق آمیز هستند.

یک ویدیوی تبلیغاتی مربوط به سال 2009 توسط یکی از کاربران انجمن ردیت کشف شده که نشان می دهد پیشبینی های مایکروسافت بیشتر حول نمایشگرهای خاص هستند: انواع نمایشگرهای نیمه شفاف، فوق باریک، بلیط هواپیما با نمایشگر و حتی نوعی روزنامه تعاملی که محتوای نشان داده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - شده در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - آن تغییر می کند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران

بر اساس این ویدیو به نظر می رسد گرافیک بخش مهمی از آینده از دید مایکروسافت در 10 سال پیش را تشکیل می داده. بسیاری از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - آنچه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - در ویدیو نشان داده می شود انیمیشن های خاصی است که البته اکنون بسیار قدیمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - و از مد افتاده به نظر می رسند.

با اینکه احتمالاً  در سال 2019 هم شاهد از راه رسیدن بسیاری از این ایده های مایکروسافت نخواهیم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - بود اما برخی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - از آنها در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - نوع خود جالب هستند و همین حالا هم نمونه های مشابه آنها رونمایی شده اند.

از جمله این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - موارد گوشی های هوشمند با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - نمایشگرهای تاشو، سیستم های مبتنی بر واقعیت افزوده و ژست - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر امیرکلا استان مازندران - حرکتی خاص برای کنترل دستگاه ها است؛ البته نه دقیقاً به همان میزان پیشرفته ای که در ویدیوی مایکروسافت در 10 سال قبل نشان داده شده است. در ادامه می توانید این ویدیوی آینده نگرانه را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone