تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20437.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت برای همیشه تعطیل می‌شوند

کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته قید بازار خرده فروشی را زده و تمام فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری‌اش در سراسر ایالات متحده و البته سایر نقاط جهان را برای همیشه تعطیل کند. طبق اعلام رسمی این کمپانی، ...

کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته قید بازار خرده فروشی را زده و تمام فروشگاه‌های فیزیکی و حضوری‌اش در سراسر ایالات متحده و البته سایر نقاط جهان را برای همیشه تعطیل کند.

طبق اعلام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - رسمی این کمپانی، تمام «مایکروسافت استورها» در آینده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - نزدیک تعطیل می‌شوند، به جز چهار لوکیشن به خصوص در شهرهای نیویورک، لندن، سیدنی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - و ردموند که آنها هم به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - «مراکز تجربه» - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - (Experience Center) تبدیل خواهند شد و از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - این پس محصولی نمی‌فروشند.

یکی از منابع آگاه اشاره دارد که مایکروسافت قصد داشته این برنامه را در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - سال آینده میلادی عملی کند، اما شیوع ویروس کرونا اجرایی شدن آن را جلو انداخته است. کنسول ایکس باکس سری ایکس اواخر سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد، بنابراین منطقی است که این کمپانی می‌خواسته سال بعد فروشگاه‌هایش را تعطیل کند.

در سوی دیگر عرضه Surface Neo با نمایشگر دوگانه تاشو به تعویق افتاده، هرچند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - Surface Duo احتمالا در تاریخ مقرر قبلی‌اش روانه بازار خواهد شد. در هر صورت هر کدام از کاربرانی که به یکی از محصولات جدید مایکروسافت از جمله ایکس باکس سری ایکس نیاز داشته باشند، می‌بایست از روش‌های دیگر برای خرید آنها استفاده کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

گفتنی است این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - تصمیم در حالی گرفته شده که به تازگی یکی از فروشگاه‌های حضوری مایکروسافت بعد از شیوع ویروس کرونا به صورت محدود دوباره باز شده، اما سایر آنها پیرو ادامه پاندمی کووید-19 بسته باقی مانده‌اند. به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - خصوص با در نظر گرفتن این موضوع که اغلب فروشگاه‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - مایکروسافت در مراکز خرید واقع هستند و این دست از مراکز همچنان تعطیل و قرنطینه باقی مانده‌اند.

مایکروسافت در رابطه با بیکار شدن نیروهایش هم گفته از ماه آپریل و در جریان دوران قرنطینه، بسیاری از فروشندگانش در خرده فروشی‌ها به دورکاری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی آورده‌اند و همچنان مشغول هستند. علاوه بر این پرداخت هزینه‌ها و درآمد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - آنها در جریان پاندمی نیز ادامه پیدا کرده، و بعد از تعطیلی تمام فروشگاه‌ها نیز «ارتباط مستقیم آنها با سازمان برقرار خواهد بود و مایکروسافت نیز پشتیبانی از تیم بزرگش را در راستای رسیدن به اهداف و ماموریت‌های بزرگ کمپانی ادامه خواهد داد».

فروشگاه‌های مایکروسافت برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی افتتاح شدند؛ هر کدام از آنها محلی برای نمایش، معرفی و فروش محصولات خانواده سرفیس و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - ایکس باکس، به علاوه چند برند دیگر به شمار می‌آمدند. علاوه بر این در این فروشگاه‌ها غالبا رویدادهایی هم برگزار می‌شدند، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - و به مشتریان خدمات پس از فروش و تعمیرات نیز ارائه می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone