تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20440.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فوتوز با رابط کاربری جدید و نقشه تعاملی برای سرچ عکس منتشر شد

گوگل از امروز آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن فوتوز منتشر می کند. این اپ نگهداری عکس پنج سال قدمت دارد و در طول این سال ها نحوه ثبت و نگهداری خاطرات و یادآوری آنها را ...

گوگل از امروز آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن فوتوز منتشر می کند. این اپ نگهداری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - عکس پنج سال قدمت دارد و در طول این سال ها نحوه ثبت و نگهداری خاطرات و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - یادآوری آنها را برای همه ما دستخوش تحول کرده است.

گوگل می گوید این روزها افراد بیشتری از اپلیکیشن فوتوز برای مشاهده خاطرات خود استفاده می کنند و به لطف قابلیتی مشابه به استوری های اینستاگرام میتوانید مروری داشته باشید بر کلیه اتفاقات و عکس های یک هفته اخیر خود.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

در نسخه جدید اپلیکیشن فوتوز طراحی رابط کاربری تغییر پیدا کرده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - و آیکون تازه ای برای آن در نظر گرفته شده است. این آیکون همچنان شکل یک فرفره رنگی است اما لبه پره های آن دایره ای تر شده اند و طراحی کلی آن نیز تخت شده که البته این تغییرات را پیشتر در آیکون بسیاری اپ های دیگر گوگل نیز دیده بودیم.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

اپلیکیشن فوتوز حالا به جای چهار تب، از سه تب شامل فوتوز یا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - عکس ها، سرچ یا جستجو و لایبرری یا کتابخانه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - تشکیل شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - است.

تصویر انگشتی تب فوتوز از این پس کمی بزرگ تر نمایش داده می شود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - و فضای خالی کمتری بین عکس های موجود در آن دیده خواهد شد. علاوه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - بر این ویدیوهایی که در این تب قرار دارند به صورت خودکار شروع به پخش خواهند کرد. تب موسوم به Memories نیز تصاویر بیشتری را نمایش می دهد که از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - عکس دوستان صمیمی و اعضای خانواده گرفته تا خاطرات سفرهای جدید و های لایت های هفته پیش را شامل میشود. شما همچنین قادر خواهید بود که بخش Memories را در برخی ساعات یا از نظر برخی افراد پنهان نمایید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

در تب سرچ نیز یک نقشه تعاملی را مشاهده می کنید که برای پیدا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - کردن محل ثبت خاطرات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - به کار می آید. از زمان آغاز به کار اپ فوتوز این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - یکی از قابلیت هایی است که کاربران بی صبرانه منتظر اضافه شدنش بودند. در این تب میتوانید با پینچ و زوم (گرفتن با دو انگشت به منظور بزرگنمایی صفحه) به دنبال عکس هایی بگردید که در یک منطقه خاص گرفته شده اند. همچنین همزمان با اسکرول کردن شما روی عکس ها، نقشه نیز حرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - میکند و نشان می دهد که هرکدامشان در چه منطقه جغرافیایی گرفته شده اند. گوگل در آپدیت جدید اپلیکیشن فوتوز یادآور شده کاربران هر زمان بخواهند میتوانند دیتای موقعیت مکانی خود را پاک کنند یا امکان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - ثبت موقعیت مکانی را غیر فعال نمایند.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان

در نهایت به تب Library می رسیم که امکان مشاهده آلبوم ها، سطل زباله، آرشیو و قسمت موارد دلخواه یا فیوریت را برایتان فراهم می کند. کاربران اروپا، آمریکا و کانادا در این بخش همچنین می توانند Print Store را مشاهده نمایند که سفارش نسخه چاپی عکس های دلخواهشان را میسر می کند.

این آپدیت همین حالا از طریق پلی استور گوگل برای اندروید و اپ استور اپل برای iOS قابل دریافت است. بعد از دریافت آپدیت با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاندیز استان خراسان - آیکون جدید اپ فوتوز روبرو می شوید اما احتمالا امکان مشاهده رابط کاربری جدید را نخواهید داشت چراکه تغییرات فعلا در سمت سرور ایجاد شده اند و به تدریج در اختیارتان قرار می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone