تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20443.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Zagg از دو دستگاه ضدعفونی کننده گوشی با نور فرابنفش رونمایی کرد

شرکت آمریکایی Zagg که در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند، از دو دستگاه ضدعفونی کننده گوشی بوسیله نور فرابنفش رونمایی نمود. کیس اول که Mophie UV Sanitizer نام دارد، برای گوشی‌های ۶.۹ اینچ ...

شرکت آمریکایی Zagg که در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند، از دو دستگاه ضدعفونی کننده گوشی بوسیله نور فرابنفش رونمایی نمود.

کیس اول که Mophie UV Sanitizer نام دارد، برای گوشی‌های ۶.۹ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - اینچ و لوازم کوچکتر مثل کارت بانکی و ایرباد ساخته شده و به گفته سازنده، فناوری یو وی سی (UVC) به کار رفته در آن ۹۹.۹ درصد از «رایج ترین باکتری‌های سطح که روی لوازم خانگی یافت می‌شوند» را در عرض ۵ دقیقه از بین می‌برد. این دستگاه همچنین از استاندارد شارژ القایی Qi پشتیبانی کرده و گوشی کاربر را حین ضدعفونی شارژ می‌کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان

کیس دوم InvisibleShield UV Sanitizer نام داشته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - و با استفاده از لامپ UVC توانایی ضدعفونی تمام گوشی‌ها تا سایز ۶.۹ اینچ را دارد. ضدعفونی گوشی با این دستگاه نیز ۵ دقیقه زمان برده و به گفته سازنده ۹۹.۹ درصد از باکتری‌های رایج سطح را از میان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - خواهد برد. این وسیله فاقد استاندارد شارژ القایی Qi است.

استفاده از این دو محصول بسیار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - ساده توصیف شده و کاربر پس از قرار دادن گوشی درون آن‌ها دکمه روشن کردن را فشار می‌دهد. دستگاه Mophie UV از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - هم اکنون از سایت سازنده با قیمت ۷۹.۹۹ دلار قابل خریداری است. دستگاه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - InvisibleShield UV Sanitizer نیز به زودی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان

شرکت Zagg می‌گوید محصولات آن‌ها توسط شرکت‌های شخص ثالث آزمایش شده و در از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - بین بردن باکتری اشریشیا کلی و استافیلوکوک‌ها مؤثر هستند. در حال حاضر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - میزان تأثیر دستگاه‌های ضدعفونی کننده مبتنی بر نور فرابنفش در از بین بردن ویروس کرونا مشخص نیست.

«Kelly A. Reynolds»، پزشک و استادیار کالج بهداشت عمومی از دانشگاه آریزونا می‌گوید: - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - «نور UVC در از بین بردن طیف وسیعی از جرم‌ها مؤثر بوده و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تربت جام استان خراسان - گزینه‌ای برای ضدعفونی کردن گوشی بدون استفاده از مواد شیمیایی است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone