تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42395.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه سلامت باتری آیفون خود را بررسی کنیم؟

سیستم عامل iOS شامل تعدادی ابزار مفید است که میزان عمر باتری دستگاه را به اطلاع کاربر می رسانند. همچنین اپلیکیشن هایی که بیشترین استفاده از باتری دستگاه را دارند توسط این ابزار کاربردی مشخص ...

سیستم عامل iOS شامل تعدادی ابزار مفید است که میزان عمر باتری دستگاه را به اطلاع کاربر می رسانند. همچنین اپلیکیشن هایی که بیشترین استفاده از باتری دستگاه را دارند توسط این ابزار کاربردی مشخص می شوند. با این وجود هیچ یک از این سیستم های کمکی چیزی درباره سلامت دراز مدت باتری دستگاه به کاربر نشان نمی دهند.

همانطور که احتمالاً می دانید سلامت باتری با عمر آن دو معقوله کاملاً متفاوت هستند. عمر باتری و یا همان Battrey Life طول عمر باتری را با یک بار شارژ تعیین می کند و سلامت باتری و یا همان Battrey Health عمر باتری دستگاه شما را با گذشت زمان مشخص می نماید.

به عبارت دیگر پس از یک سال، عمر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باتری دیوایس شما به هیچ عنوان مانند زمانی که آن را به صورت آکبند تهیه کرده بودید نیست. این فرآیند سال به سال طی می شود و از عمر مفید باتری شما می کاهد. احتمالاً شما نیز در تلفن های قدیمی ترتان با مشکل باتری مواجه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بودید و به دلیل تخلیه زود هنگام باتری مکرراً آن را شارژ می کردید.

مشکل این است که اکثر تلفن های هوشمند جدید دارای باتری قابل دسترس نیستند. این بدان معناست که کاربران نمی توانند باتری دیوایس خود را با یک نمونه نو جایگزین کنند و بدین وسیله مشکلات باتری دستگاه شان را از بین ببرند.

خوشبختانه در این رابطه دو معیار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بسیار عالی وجود دارد که با بررسی کردن آن ها می توانید یک تصویر بزرگ از سلامت باتری خود داشته باشید. اولین مورد حداکثر ظرفیت باقی مانده (مجموع شارژی که باتری می تواند نگه دارد) و دیگری نیز تعداد سیکل باتری است.

یک باتری سالم پس از مدتی تنها چند درصد از ظرفیت اصلی خود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را فدا می کند. علاوه بر این سلامت و ظرفیت باتری های یون لیتیوم (که در اکثر تلفن های امروزی دیده می شود) پس از هر دوره شارژ به میزان اندکی کاهش می یابد.

اپل می گوید که آن ها باتری های آیفون را طوری طراحی کرده اند که پس از 500 بار شارژ بتواند تقریباً 80 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - درصد از ظرفیت خود را حفظ کند. داده ای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مربوط به سلامت باتری در بخش تنظیمات سیستم عامل  iOS در دسترس نیست، بنابراین باید برای دریافت چنین اطلاعاتی از روش های دیگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - استفاده کنید.

از پشتیبانی اپل بپرسید

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پیش از این اگر می خواستید از وضعیت سلامتی باتری آیفون خود مطلع شوید باید آن را به یکی از فروشگاه های مجاز اپل می بردید و به آن ها اجازه می دادید تا یک تست تشخیصی (Diagnostic Test) روی آن اجرا کنند. با این حال کاربران قادر هستند این کار را از راه دور نیز انجام دهند.

پیش از این اگر می خواستید از وضعیت سلامتی باتری آیفون خود مطلع شوید باید آن را به یکی از فروشگاه های مجاز اپل می بردید.

کاربران می توانند از طریق بخش پشتیبانی وبسایت اپل، تماس تلفنی و یا گفتگوی آنلاین مشکلات خود را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با متخصصین این کمپانی در میان بگذارند. پس از برقراری ارتباط باید شماره سریال آیفون به همراه نسخه سیستم عامل iOS خود که در حال استفاده از آن هستید را به اطلاع پشتبانی برسانید.

پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط پشتیبانی آن ها دسترسی به یک تست تشخیصی را در تنظیمات دستگاه برای شما صادر می کنند. در پایان آزمایش پشتیبان مورد نظر شما را از وضعیت سلامت باتری دیوایس هوشمندتان آگاه می سازد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تنها نکته قابل ذکر در این رابطه این است که اپل و متخصصین آن با یک عدد معین میزان سلامت باتری را مشخص نکرده و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به جملاتی چون «به نظر می رسد باتری در سلامت کامل باشد» اکتفا می نمایند. در ادامه با ما باشید تا شما را با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - روش های دیگری برای فهمیدن میزان سلامت باتری تلفن های هوشمند آیفون آشنا سازیم.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر از برنامه Battery Life Doctor استفاده کنید

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اپلیکیشن های مختلفی برای بررسی وضعیت باتری تلفن همراه وجود دارد. Battrey Life Doctor - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یکی از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این اپلیکیشن ها به شمار می رود که رایگان بوده، کار کردن با آن بسیار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آسان است و از طریق فروشگاه اپ استور نیز می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

Battery Life Doctor می تواند اطلاعات جامعی را در خصوص وضعیت سلامت باتری آیفون شما در اختیارتان بگذارد.

البته بد نیست به تبلیغات نسبتاً مزاحم این برنامه نیز اشاره کنیم که برخی اوقات جز بهم ریختن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اعصاب چیزی دیگری ندارند. با این وجود Battery Life Doctor می تواند اطلاعات جامعی را در خصوص وضعیت سلامت باتری آیفون شما در اختیارتان بگذارد.

بخش های مفید و کاربردی مختلفی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همچون Battery Life در این اپ وجود دارد که باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید. با ضربه زدن روی Details می توانید اطلاعات بیشتری راجع به وضعیت سلامت باتری خود بدست آورید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بخش اولین چیزی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که با آن مواجه خواهید شد یک صفحه گرافیکی بزرگ است که سلامت کلی باتری را با کلماتی چون Perfect ،Good و Bad به کاربر نشان می دهد. در ادامه گزینه Wear Level نیز درصد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تخریب باتری تلفن هوشمند شما را مشخص می کند.

بنابراین اگر با عددی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همچون 13 درصد مواجه شوید ظرفیتی که باتری شما می - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تواند نگه دارد برابر با 87 درصد ظرفیت کل باتری است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در ادامه گزینه هایی چون وضعیت باتری (به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شارژر متصل است یا خیر)، میزان شارژ باتری، ظرفیت شارژ باتری (که پیش تر توضیح داده شد) و ولتاژ باتری نیز به اطلاع کاربر خواهند رسید.

روی رایانه از CoconutBattery یا iBackupBot برای چک کردن سلامت باتری استفاده کنید

اگر به اپلیکیشن Battery Doctor دسترس ندارید نگران بناشید. برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کاربران مک یک ابزار رایگان به نام CoconutBattery وجود دارد که نه تنها اطلاعات باتری مک بوک را ارائه می کند، بلکه وضعیت باتری دیوایس های آیفون و آیپد را نیز در اختیار شما می گذارد.

تنها کافیست آیفون خود را به مک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - متصل کرده، برنامه CoconutBattery را باز کنید و سپس روی iOS Device در بالای صفحه کلیک کنید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در ادامه قادر خواهید بود وضعیت فعلی باتری خود را مشاهده کنید. همچنین بخش Design Capacity وضعیت کلی سلامت باتری آیفون را به اطلاع کاربران می رساند. شاید این پروسه دقیقاً مشابه اپلیکیشن Battery Life Doctor نباشد اما مقادیر بسیار نزدیکی را در اختیار شما می گذارد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

برای کاربران ویندوز نیز ابزار iBackupBot را پیشنهاد می کنیم که برای آن باید 35 دلار ناقابل بپردازید. البته خوشبختانه توسعه دهندگان این نرم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - افزار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 7 روز عضویت رایگان را به منظور تست کاربران در نظر گرفته اند که برای مشاهده میزان سلامت باتری آیفون کافی به نظر می رسد.

آیفون خود را به رایانه متصل و نرم افزار فوق را باز کنید. پس از آن از طریق منوی Devices در سمت چپ تصویر (همچون تصویر زیر) تلفن هوشمند خود را انتخاب نمایید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در پنل اطلاعات روی لینک More Information ضربه بزنید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

در بالای صفحه اطلاعات مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال از طریق بخش CycleCount می - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - توانید تعداد سیکل آیفون خود را ببینید. همچنین امکان مشاهده ظرفیت اولیه (از طریق گزینه DesignCapacity) و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حداکثر ظرفیتی که باتری در حال حاضر قابل شارژ شدن است (از طریق گزینه FullChargeCapacity) نیز در اختیار کاربران گذاشته شده.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اگر از وضعیت باتری خود ناراضی هستید و یا پس از تست های گوناگون فهمیده اید که میزان سلامتش به شدت کاهش یافته، پس بهتر است از طریق نمایندگی های اقدام به تعویض باتری آن مجاز کنید. شما چه راه کارهایی را برای محافظت از باتری آیفون پیشنهاد می دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone