تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30182.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بوی نان تازه در CES 2019 به لطف ربات نانوا

مخاطبان رویداد CES 2019 امروز شاهد رونمایی از ربات کاملا خودکاری به نام Bread Bot بودند که نه تنها تهیه خمیر، ورز دادن، تخمیر و پخت نان را به صورت خودکار انجام می دهد، بلکه آن را ...

مخاطبان رویداد CES 2019 امروز شاهد رونمایی از ربات کاملا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خودکاری به نام Bread Bot بودند که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نه تنها تهیه خمیر، ورز دادن، تخمیر و پخت نان را به صورت خودکار انجام می دهد، بلکه آن را به فروش هم می رساند.

Bread Bot حین پخت نان بوی بسیار مطبوعی از خود متصاعد می کند. این ربات توسط Wilkinson Baking توسعه داده شده و قرار است برای فروش - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نان تازه در سوپرمارکت ها و فروشگاه های نه چندان بزرگ مورد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - استفاده قرار بگیرد.تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربیربات نانوا از چندین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اهرم و نوار نقاله - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تشکیل شده و فرایند پخت آن از یک قیف کلید می خورد. اپراتور تنها باید مواد لازم را در قیف بریزند تا دستگاه متناسب با حجم آن آب و مخمر را به آن اضافه کرده و خمیر را تولید کند.

در مرحله بعد دستگاه خمیر را ورز داده و آن را به شکل قرص های بیضی شکل در می آورد. با قرار گرفتن قرص خمیر روی سینی روند تخمیر شروع شده و در نهایت نوبت به پخت می رسد. به منظور پخت سفارشی می توان دستگاه را تا حداکثر دمای ۳۹۵ درجه فارنهایت تنظیم کرد.تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربیپس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از پخت نان ها درون محفظه شفاف خنک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کننده قرار می گیرند. مشتریان با استفاده از پنل لمسی می توانند نان مورد نظر خود را انتخاب کنند تا از طریق بازوی مکانیکی به دست آنها برسد.

بهای ربات نانوا به صورت رسمی اعلام نشده اما اجاره ۵ ساله آن برای فروشگاه ها حدود ۱۰۰ هزار دلار آب می خورد. کمپانی سازنده تولید ربات پخت نان خمیر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ترش را هم در دستور کار قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone