تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27470.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چیپست های انتقال نیروی جدید سامسونگ شارژ سریع 100 واتی را ممکن می کنند

سامسونگ از دو چیپست کنترلر انتقال نیرو مبتنی بر یو اس بی نوع C رونمایی کرد. به گفته این شرکت کنترلرهای نیروی SE8A و MM101 انتقال تا 100 وات نیرو را پشتیبانی می کنند. سیستم ...

سامسونگ از دو چیپست کنترلر انتقال نیرو مبتنی بر یو اس بی نوع C رونمایی کرد. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به گفته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شرکت کنترلرهای نیروی SE8A و MM101 انتقال تا 100 وات نیرو را پشتیبانی می کنند. سیستم شارژ فوق سریع کنونی سامسونگ روی گلکسی اس 10 5G نهایتا از 25 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - وات نیرو پشتیبانی می کند.

به گفته غول تکنولوژی کره ای از این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنترلرها می توان در انواع - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دستگاه ها از جمله موبایل ها، تبلت ها، لپ تاپ ها و مانیتورها بهره برد. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تولید انبوه مدل SE8A نیز آغاز شده و MM101 هم فعلا در حال آزمایش شدن توسط مشتریان سامسونگ است.

گلکسی اس 10 5G تنها از یک چهارم این مقدار نیرو پشتیبانی می - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کند

SE8A اولین کنترلر انتقال نیرویی است که المان امن و کنترار نیرو را در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - چیپ کنار هم قرار می دهد. این راهکار به امکان تعبیه برخی امکانات امنیتی مانند ذخیره کلید امنیتی و کدگذاری اطلاعات حساس در دستگاه منجر می شود. علاوه بر این کنترلر SE8A از سیستم تایید با یو اس بی C نیز پشتیبانی می کند که جلوی سو استفاده برنامه های تایید نشده را می - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیرد. این اقدامات از هک شدن دستگاه هنگام شارژ شدن - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیز پیش گیری می کنند.

کنترلر انتقال نیرو MM101 هم برای تایید دستگاه از یک الگوریتم رمز گذاری مشابه استفاده می کند. قابلیت های حفاظتی آن هم شامل حسگر رطوبت برای شارژ امن تر دستگاه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است. هر دو چیپست هم در مقابل ولتاژ بالا از دستگاه محافظت می کنند. چیپست های جدید از آخرین استانداردهای یو اس بی برای شارژ سریع پشتیبانی می کنند که منجر به تامین بهینه ترین میزان نیرو برای شارژ می شود.

این چیپست ها به eFlash مجهز شده اند تا تولیدکنندگان بدون نیاز به دستکاری سخت افزاری قادر به بروز رسانی آن ها باشند.

نحوه شارژ شدن دستگاه با استفاده از کنترلرهای انتقال نیرو هم در تصویر زیر قابل مشاهده است:

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاله نوشته شده درتاریخ 1402/10/27
سایت ***** یخچال زیمنس KG36NNL30M شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی سهند آذربایجان شرقی سه تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone