تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27474.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چرا کسب و کارها سایت‌های تخفیف گروهی را دور می‌زنند؟

کافیست تا یک پیشنهاد تخفیف در سایت های خرید گروهی جذبتان کند و بخواهید که از خدمات آن مجموعه استفاده کنید و برای این کار هم می‌دانید که باید با مجموعه مورد نظر تماس بگیرید. ...

کافیست تا یک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پیشنهاد تخفیف در سایت های خرید گروهی جذبتان کند و بخواهید که از خدمات آن مجموعه استفاده کنید و برای این کار هم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌دانید که باید با مجموعه مورد نظر تماس بگیرید. اگر قبل از خرید بن تخفیف تصمیم بگیرید برای سوالی به آنجا زنگ بزنید؛ با جمله جالبی مواجه می‌شوید: «اگر هنوز بن رو از سایت نخریدی، بیا اینجا با همون قیمت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باهات حساب می‌کنم. بلکه کمتر.»

دور زدن پلتفرم‌های اینترنتی سابقه طولانی ندارد و شاید خیلی از ما آن را در موضوع تاکسی‌های اینترنتی تجربه کرده باشیم؛ زمانی که راننده با ما تماس می‌گیرد و از ما می‌خواهد که درخواست را لغو کنیم تا کمیسیون ندهد. این اتفاق در سایت‌های خرید گروهی نیز در حال شایع شدن است. بر اساس تحقیقی که در دیجیاتو از ده مجموعه تصادفی در دو سایت نت برگ و تخفیفان داشتیم، نود درصد کسب‌وکارهای تخفیف دهنده درخواست داشتند که اگر هنوز تخفیف را خریداری نکرده‌ایم، به مجموعه آنها برویم و با همان قیمت از خدماتشان استفاده کنیم. یکی از رستوران داران که آگهی‌اش در این سایتها وجود دارد در یک تماس تلفنی گفت:

«ما همین کمپین تخفیفمان را با یک پیج اینستاگرامی هم رفته‌ایم و برای همین فرقی ندارد از سمت سایت بیایید یا نه؛ شما بیایید اینجا بگویید و اعلام کنید - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از کجا آمده‌اید، با همان قیمت و شاید هم کمتر با شما حساب کنیم.»

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

«پولمان را نمی‌دهند»

وقتی علت را از این کسب و کارهای همکار نت برگ و تخفیفان می‌پرسیم با پاسخ‌های متفاوتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روبرو می‌شویم؛ جواب‌هایی که برخی از آنها در نگاه اول منطقی به نظر می‌رسد. یکی از این مجموعه داران به دیجیاتو - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از کمیسیون بسیار بالای ۵۰ درصدی این سایت‌ها شکایت دارد و دیگری به ما اینطور می‌گوید:

«وقتی پیشنهادی را در تخفیفان یا نت برگ می‌گذاریم، تا زمانی که پیشنهاد ما روی سایت در دسترس باشد و برای آن کوپن فروخته شود، آنها پولی از سود فروش به ما نمی‌دهند و می‌گویند که باید پیشنهادتان به پایان برسد تا با هم حساب کتاب کنیم. این خواب پول ماست - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و سودهای کلانی که به جیب سایت‌ها از جانب فروش خدمات ما می‌رود.»

یکی از مراکز لیزر که در این سایت‌ها پیشنهاد دارد می‌گوید: «پیشنهاد‌های ما چندین ماه روی سایت هستند و با استقبال بی‌نظیری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روبرو می‌شوند و گاهی چند هزار کوپن فروخته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌شود. این رواست که من تا چندین ماه صبر کنم تا حق خودم را دریافت کنم؟»

به بلوغ فرهنگ خرید اینترنتی کمک کنیم

شنیدن این قبیل صحبت‌ها از سوی کسب‌وکارها باعث می‌شود که به قوانین و سیاست‌گذاری این سایت‌ها شک کنیم. خیلی از مردم با شنیدن این ادعاها ترجیح می‌دهند که سود را به خود مجموعه برسانند و یا اینکه تصور کنند سایت‌های تخفیف گروهی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عملکرد مناسبی ندارند و قیمتی بدون تخفیف را به مشتری ارائه می‌کنند؛ اما «علیرضا صادقیان» - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل نت برگ این ادعاها را در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رد می‌کند و آنها را از اساس کذب می‌داند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل نت برگ وجود این درخواست‌های نابجا در برخی کسب‌وکارها را تایید می‌کند و آن را یکی از موارد دشواری می‌داند که به فروش سیستم‌شان تاحدی لطمه وارد کرده است. صادقیان از اینکه مردم بعضا این پیشنهادات را قبول می‌کنند متاسف است و می‌گوید نباید زمانی‌که یک پلتفرم ارزشی برای مشتریان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خود تولید کرده، آن مشتریان با بی‌اخلاقی فروشندگان همراه شوند: «مردم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نباید همراه این سودجویی‌ها شوند، بلکه باید فرهنگ خرید اینترنتی را به بلوغ برسانند.»

صادقیان در برابر پرسش دیجیاتو مبنی بر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اینکه سیاست‌گذاری همکاری آنها با کسب‌وکارهای همراهشان چگونه است توضیحات کاملی می‌دهد:

«وقتی یک هفته از زمان انتشار پیشنهاد مجموعه در نت برگ گذشت، شخص می‌تواند هر هفته یک بار درخواست - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پرداخت داشته باشد و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درخواست ظرف ۴۸ ساعت اجرایی خواهد شد. اینکه ما بخواهیم پول‌ها را بلوکه کنیم و... اساسا ادعاهای نادرستی است. دلیل اینکه درخواست واریز هر هفته یکبار تعیین شده این است که مجموعه به یک فروش معقولی در بن‌های خود رسیده باشد و ما به ازای هر کوپن فروخته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شده تراکنش ایجاد نکنیم. تصور نمی‌کنم این یک پیشنهاد ناعادلانه باشد.»

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

صادقیان تاکید دارد که تمامی این موارد در جلسات با صاحبان این کسب‌وکارها مطرح می‌شود و همه آنها در قراردادی که بین آنها و کسب‌وکارها منعقد می‌شود نیز وجود دارد: «خلاف این قرارداد و صحبت‌ها رفتار کردن یک کار غیر قانونی، غیر شرعی و غیراخلاقی است.» مدیرعامل نت برگ تاکید دارد که ورود به این سایت برای هر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کسب و کاری رایگان خواهد بود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و مجموعه نت برگ برای هر پیشنهادی که در سایت خود می‌گذارد تولید محتوای اختصاصی و تبلیغات فراوانی انجام می‌دهد که چند صدهزارتومان هزینه برای آنها در برخواهد داشت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و منطقی است که آنها بخشی از این هزینه‌ها را از کمیسیون جبران کنند:

«ما رایگان برای مجموعه‌ها عکاسی می‌کنیم و در حقیقت یک بنر تبلیغاتی برای کسب‌وکارها در یک سایت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پربازدید قرار می‌دهیم که برای آن تبلیغ هم می‌شود. اینها هزینه مالی و نیروی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انسانی می‌طلبد و دریافت کمیسیون حق طبیعی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و منطقی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای ما است. مبلغ کمیسیون برای دسته‌بندی‌های متفاوت فرق دارد و اصلا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شاید تشخیص بدهیم که از جایی کمیسیون نگیریم؛ اینها یک فرمول واحد و یکسان ندارد ولی چیزی که مشخص است اینست که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تمامی موارد در یک قرارداد که با رضایت دو طرف امضا شده درج شده است.»

مدیرعامل نت برگ در پاسخ به دیجیاتو درباره اینکه اگر این موضوع از سوی کاربران گزارش شود چه اتفاقی می‌افتد نیز می‌گوید: «ما خودمان با مجموعه تماس می‌گیریم و سعی می‌کنیم مدرکی دال بر ضبط صدای فرد داشته باشیم تا بتوانیم با مجموعه مذکور برخورد کنیم. قدم‌های اول ما تذکرهای سخت است ولی اگر ببینیم یک مجموعه‌ای بیش از حد این کار را تکرار می‌کند؛ با آن قطع همکاری می‌کنیم.»

 

دور زدن پلتفرم اینترنتی کار درستی نیست

«نازنین دانشور» مدیرعامل تخفیفان نیز در گفتگو با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو ضمن ابراز ناراحتی نسبت به این اقدام برخی کسب‌وکارها تاکید دارد که این مشکل همیشه در سیستم آنها وجود داشته و امروزه حجم آن زیاد شده است:

«این موضوعات از دیرباز گریبانگیر کسب و کار ما بوده و خروجی آن فقط یک فرهنگ غلط خرید آنلاین خواهد بود. اگر این کسب‌وکارها از کمیسیون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دریافت شده یا هرچیز دیگری مانند نحوه دریافت پول از ما و... ناراضی هستند از ابتدا چرا با ما قرارداد بستند و بند بند این مفاد را خواندند و امضا کردند؟ متاسفانه برخی از این کسب‌وکارها بعد از اینکه با ما قرارداد می‌بندند و وارد سایت ما می‌شوند، دیگر تخفیفان را فراموش می‌کنند و یادشان می‌رود که چه ترافیکی از سوی ما برای آنها سرازیر می‌شود.»

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

دانشور درباره نحوه عملکرد سیستم تخفیفان با مشتریان خود به دیجیاتو می‌گوید: «پرداختی ما - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درست بعد از فروش رفتن کوپن‌های مجموعه خواهد بود و فرد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌تواند حتی اگر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یک کوپنش فروش رفت، از ما درخواست واریزی داشته باشد که فرایند این واریزی چند روزی طول می‌کشد. خود مجموعه‌ها معمولا صبر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌کنند تا تعداد فروش کوپن‌ها به یک مبلغ قابل توجه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برسد و درخواست واریز می‌دهند ولی ما هیچ محدودیتی نداریم.»

مدیرعامل این استارت‌آپ تاکید دارد که تخفیفان هیچ هزینه‌ای از کسب‌وکارها برای ورود به مجموعه نمی‌گیرد و صرفا گاهی شاید کمیسیون - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کمتری طلب کند و یک مبلغ نقد برای درج آگهی به شرکت پیشنهاد دهند: «فرمول یکسانی برای همه پیشنهادات جاری در تخفیفان وجود ندارد و ما با هر یک از مشتریان خود بسته به بزرگی کسب و کار و فعالیت و بسیاری از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فاکتورهای دیگر، همکاری‌های متفاوتی داریم اما در هیچ یک نوع از همکاری‌ها از پرداخت پول به مشتریانمان ممانعت به عمل نیاوردیم.»

دانشور تاکید دارد که کمیسیون درخواستی تخفیفان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از این مجموعه‌ها رقمی نیست که ناگهانی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انتخاب شود و یک توافق بین طرفین صورت می‌گیرد. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - او می‌گوید که آنها حتی یک فهرست مچ گیری برای این موضوع در دفتر خود تاسیس کرده‌اند که در آن تیمی به عنوان مشتری به کسب‌وکارها زنگ زده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و اگر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ببینند فرد قصد دور زدن تخفیفان را دارد با آن برخورد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌کنند: «در بسیاری از مواقع این مچ گیری‌ها منجر به قطع همکاری شده است.»

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

دانشور از اضافه شدن گزینه‌ای به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نام - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گزارش تخلف در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روزهای آینده به تخفیفان خبر می‌دهد که به موجب آن کاربران می‌توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، تخلف را گزارش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنند تا تیم آنها راحت‌تر به این مساله رسیدگی کنند. او با ذکر مثالی اهمیت خرید از سایت‌های تخفیف اینترنتی را گوشزد می‌کند:

«بارها پیش آمده که فردی یک پیشنهاد تور مسافرت خریده و بعد از اعزام به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سفر با امکاناتی که در تبلیغ درج شده بود روبرو نشده است. در این حالت اگر از خود ما پیشنهاد را خریده باشد قطعا ما می‌توانیم پشتیبان او باشیم و گارانتی خریدی که انجام داده اما در زمانی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که کاربر به حرف ناحق کسب و کار گوش سپرده و خودش با او وارد معامله شده، دیگر نظارت و کنترل از دست مجموعه ما خارج است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone