🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24233.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پوسترهای جدیدی از گوشی می میکس آلفا شیائومی منتشر شد

پیش از رویداد بزرگ شیائومی که در تاریخ 2 مهر (24 سپتامبر) برگزار می‌شود، این شرکت اطلاعات جدیدی از می میکس آلفا منتشر کرد. این گوشی در واقع جانشین می میکس 3 شیائومی است و ...

پیش از رویداد بزرگ شیائومی که در تاریخ 2 مهر (24 سپتامبر) برگزار می‌شود، این شرکت اطلاعات جدیدی از می میکس آلفا منتشر کرد. این گوشی در واقع جانشین می میکس 3 شیائومی است و چند پوستر منتشر شده در پروفایل ویبوی این شرکت اشاراتی هر چند کوچک به مشخصات آن دارند.

عکس اول نامگذاری گوشی جدید از سری می میکس شیائومی را نشان داده و همچنین بیانگر علاقه شرکت چینی برای ادامه نوآوری در تولید محصولات این خانواده است. نکته مهم دیگری که از این عکس‌ها درک می‌شود اشارات ظریفی به نمایشگر می میکس آلفا است که در کنار چندین کتاب - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران - قرار گرفته و به ما می‌گوید که می‌توانیم انتظار نوعی نمایشگر آبشاری مشابه ویوو نکس 3 را داشته باشیم.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران

از پوستر بعدی هم می‌توان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران - فهمید که شیائومی در می میکس آلفا به بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در مقایسه با سایر گوشی‌هایش دست یافته است. می میکس آلفا که قبلا تحت نام می میکس - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران - 4 شناخته می‌شد، احتمالا از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران - اسنپدراگون 855 پلاس و نمایشگر QHD استفاده می‌کند. پنل پشتی این گوشی محل قرارگیری سنسور 108 مگاپیکسلی  Bright HMX ایزوسل سامسونگ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران - خواهد بود که در کنار سنسورهای تله‌فوتو و عریض قرار می‌گیرد.

این گوشی در کنار می 9 پرو جدیدترین اسمارت‌فون‌های 5G شیائومی هستند. قرار است در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پل سفید استان مازندران - رویداد 2 مهر این شرکت، علاوه بر معرفی آن‌ها شاهد رونمایی از MIUI 11 و یک تلویزیون جدید Mi TV هم باشیم. در حالی که تنها سه روز به برگذاری مراسم شیائومی باقی مانده احتمالا پوسترها و تیزرهای بیشتری از می میکس آلفا منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone