🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44913.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

طراحی «Max-Q» انویدیا به تولید اولترابوک های گیمینگ منجر می شود

انویدیا امروز همانند دیگر کمپانی های فعال حوزه فناوری، در نمایشگاه کامپیوتکس رویداد اختصاصی خود را برگزار کرده و طی آن به معرفی آخرین دستاوردهای خود پرداخته که در میان آنها خبرهای خوشی هم برای ...

انویدیا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - امروز همانند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دیگر کمپانی های فعال حوزه فناوری، در نمایشگاه کامپیوتکس رویداد اختصاصی خود را برگزار کرده و طی آن به معرفی آخرین دستاوردهای خود پرداخته که در میان آنها خبرهای خوشی هم برای گیمرها به گوش می رسد.

بر اساس اطلاعات مطرح شده توسط انویدیا، آنها موفق به توسعه طراحی با عنوان «Max-Q» برای لپ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تاپ های تازه شده اند که بنابر ادعای آنها، بهره گیری از آن به تولید محصولاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با ضخامت یک سوم و قدرت پردازشی سه برابر نسبت به نسل های گذشته منجر می شود.

طراحی «Max-Q» انویدیا به تولید لپ تاپ هایی با ضخامتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در حدود مک بوک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ایر و مجهز به چیپ گرافیکی GTX1080 می انجامد

گفتنی است نمایندگان انویدیا برای اثبات ادعای خود هم به لپ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تاپی با ضخامت 18 میلی متری (در حدود مک بوک ایر اپل) و وزن 2.3 کیلوگرمی اشاره کرده که چیپ گرافیکی GTX1080 را در خود جای داده است.

علاوه بر آن کمپانی مورد اشاره موفق به توسعه فناوری با نام «WhisperMode» شده که با استفاده از آن، فریم ریت بازی ها کنترل شده تا لپ تاپ همچنان خنک باقی مانده و از نویزها و صداهای فن کاسته شود.

گفتنی است هرگاه محصولات تازه با طراحی «Max-Q» انویدیا از راه برسند، لپ تاپ هایی همچون مدل مجهز به چیپ گرافیکی GTX1060 عرضه شده توسط Razer از صحنه رقابت حذف خواهند شد چرا که بر اساس نمودارهای ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده توسط وبسایت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رسمی Nvidia، محصولات مورد اشاره نسبت به لپ تاپ های برخوردار از چیپ GTX1060، عملکردی 1.8 برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سریع تر را در بازی های 4K با تنظیمات «AAA» خواهند داشت.

ناگفته نماند انویدیا در طراحی «Max-Q» علاوه بر تغییرات مهندسی در «چیپ، درایورها و قطعات الکتریکی و حرارتی»، بخش نرم افزاری را هم برای عملکرد بهینه پردازنده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - GPU مورد بازنگری قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone