🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31835.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

خانواده موبایل تاشو TCL با نام DragonHinge به نمایش درآمدند

هفته‌ی پیش شایعه شده بود که کمپانی TCL قصد دارد از ۵ موبایل تاشو رونمایی کند که یکی از آنها به دور دست کاربر پیچیده می‌شود و ظاهری شبیه به ساعت هوشمند پیدا می‌کند. حال به ...

هفته‌ی پیش شایعه شده بود که کمپانی TCL قصد دارد از ۵ موبایل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - تاشو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - رونمایی کند که یکی از آنها به دور دست کاربر پیچیده می‌شود و ظاهری شبیه به ساعت هوشمند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - پیدا می‌کند. حال به نظر می‌رسد که کمپانی یاد شده از خانواده موبایل تاشو TCL در MWC 2019 رونمایی کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان

این شرکت نمونه‌های اولیه‌‌ای از خانواده موبایل های تاشو TCL را به این نمایشگاه آورده و به نمایش قابلیت‌های آن پرداخته است. کاربر شبکه اجتماعی چینی Weibo نیز تصاویری از این نمونه‌های اولیه گرفته و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته است.

در این عکس‌ها، نسخه‌های مختلفی از این چند موبایل تاشو به نمایش درآمده که تمامی آنها نکات مشترکی با یکدیگر دارند؛ تمامی آنها به داخل تا می‌شوند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - و از آرایه دوربین چندگانه بهره می‌برند. علاوه بر این باید گفت که تمامی موبایل‌های تاشو TCL به نام DragonHinge خوانده می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان

یکی از گوشی‌های تاشو TCL ، شباهت عجیبی به سامسونگ گلکسی فولد دارد. این موبایل هم از دو صفحه نمایش بزرگ و کوچک بهره می‌برد و در حالت باز شده، به یک تبلت بدل می‌شود.

این گوشی هم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - از صفحه نمایش امولد ۷.۲ اینچی منعطف با رزولوشن ۱۵۳۶ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - در ۲۰۴۸ و گاموت رنگی فوق وسیع بهره می‌برد. علاوه بر این سعی شده که حاشیه‌های بسیار باریکی برای این موبایل در نظر گرفته شود. بدین ترتیب کمپانی چینی مذکور موفق شده برای موبایل تاشو TCL نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۰.۷۳ درصدی به ارمغان آورد. یک آرایه دوربین ۴ گانه نیز در بدنه‌ی پشتی نمایشگر نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان

در نقطه مقابل موبایل تاشوی دیگری هم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - توسط TCL معرفی شده که تنها یک صفحه نمایش بزرگ دارد و در صورت تا شدن، ظاهری شبیه به فلیپ فون‌ها قدیمی پیدا می‌کند. البته صفحه نمایش این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - موبایل به طور کامل تا نمی‌شود اما یک آرایه دوربین سه گانه به عنوان دوربین اصلی برای این موبایل در نظر گرفته شده.

سخنگویان کمپانی چینی مدعی شده‌اند که کلیه دیوایس های خانواده موبایل تاشو TCL از یک رابط کاربری بهینه سازی شده بهره می‌برند که اجرای چند برنامه به صورت همزمان را برای آنها ممکن می‌سازد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان

خانواده تلفن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - تاشو TLC تا میانه سال ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - میلادی عرضه می شوند

با این وجود جزئیات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - دقیقی از این نمونه‌های اولیه منتشر نشده و بعید است تا کی پیش از عرضه آنها اطلاعات دیگری لو برود. کمپانی چینی هنوز زمان رسمی عرضه موبایل تاشو TLC را اعلام نکرده اما به احتمال این گجت‌ها در میانه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی به دست خریداران خواهند رسید.

با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - این حال، به نظر شما این نمونه‌های اولیه می‌توانند حریف موبایل‌های تاشو سامسونگ یا هواوی بشوند یا خیز؟

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone