تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24389.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسر تریتون 500 معرفی شد؛ اولین لپ تاپ گیمینگ با نمایشگر 300 هرتزی

ایسر امروز در برلین و پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه IFA 2019 محصولات متنوعی را به نمایش گذاشته است که بین آنها دو مدل لپ تاپ گیمینگ جدید به نام های تریتون 300 و تریتون ...

ایسر امروز در برلین و پیش از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - افتتاح رسمی نمایشگاه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - IFA 2019 محصولات متنوعی را به نمایش گذاشته است که بین آنها دو مدل لپ تاپ گیمینگ جدید به نام های تریتون 300 و تریتون 500 به چشم می خورند. مهم ترین ویژگی لپ تاپ تریتون 500 استفاده از نمایشگری با نرخ رفرش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - 300 هرتز است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

خانواده تریتون جدید در واقع نسخه به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - روز شده مدل های قبلی به شمار می روند. تریتون 300 محصولی ارزان قیمت برای گیمرهاست و با قیمت پایه 1200 دلار وارد بازار می شود. تریتون 500 به عنوان اولین لپ تاپ گیمینگ با نمایشگر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - 300 هرتزی هم برچسب قیمت 2800 دلاری خواهد داشت.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

ایسر تریتون 300 با وزن 2.3 کیلوگرم از پردازشگر نسل نهم اینتل Core i7، کارت گرافیک انویدیا جیفورس GTX 1650 و 16 یا 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره می برد. این لپ تاپ حداکثر به 1 ترابایت حافظه SSD پرسرعت و 2 ترابایت هارد دیسک مجهز شده و از وای فای 6 نیز پشتیبانی می کند. نمایشگر این دستگاه با ابعاد 15.6 اینچی از نوع IPS و با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - نرخ رفرش 144 هرتز خواهد بود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

ایسر تریتون 500 اولین لپ تاپ دنیا با نمایشگر 300 هرتزی محسوب می شود. این دستگاه از نمایشگر 15.6 اینچی تمام اچ دی بهره می برد که حاشیه اندکی دارد. ضخامت 19.9 میلیمتری و وزن 2.1 کیلوگرمی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - با توجه به مشخصات سخت افزاری این دستگاه، کاملاً رضایتبخش است. لپ تاپ تریتون 500 همانند مدل تریتون 300 از پردازنده نسل نهم اینتل Core i7-9750H استفاده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - می کند و به کارت گرافیک قدرتمند انویدیا RTX 2080 Max-Q نیز مجهز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده است.

لپ تاپ های گیمینگ جدید ایسر از ماه آینده میلادی وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone