تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24387.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اگزینوس 980 معرفی شد؛ اولین چیپست سامسونگ با مودم 5G داخلی

سامسونگ امروز از اولین چیپست موبایل خود با مودم مجتمع 5G به نام اگزینوس 980 رونمایی کرد. چیپست اگزینوس 980 از هشت هسته (دو هسته Cortex-A77 با کلاک 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با ...

سامسونگ امروز از اولین چیپست موبایل خود با مودم مجتمع 5G به نام اگزینوس 980 رونمایی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرد.

چیپست اگزینوس 980 از هشت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - هسته (دو هسته Cortex-A77 با کلاک 2.2 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - گیگاهرتز و شش هسته - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - Cortex-A55 با کلاک 1.8 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - گیگاهرتز) برخوردار بوده و با فناوری 8 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - نانومتری فین فِت (FinFET) تولید شده است. ماژول گرافیکی Mali-G76 MP5 این مجموعه را همراهی می کند.

در چیپست اگزینوس 980 پردازشگر اصلی و مودم 5G در یک تراشه قرار گرفته اند. این مسئله منجر به بهبود مصرف انرژی شده و ابعاد چیپست را کاهش داده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان

مودم 5G از سرعت دانلود 2.55 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 1.28 گیگابیت بر ثانیه برخوردار است. حالت LTE با پشتیبانی از استانداردهای Cat.16 5CA و Cat.18 2CA به ترتیب سرعت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 200 مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد.

چیپست مورد بحث از نمایشگرهای +WQHD تا رزولوشن 3360 در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - 1440 پیکسل و رم LPDDR4x پشتیبانی می کند، ضمن اینکه از استانداردهای UFS 2.1 و eMMC 5.1 برای حافظه بهره مند شده است.

چیپست اگزینوس 980 از یک دوربین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - اصلی تا 108 مگاپیکسل یا دو دوربین 20 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند. همچنین قابلیت ضبط ویدیو تا رزولوشن 4K UHD و نرخ 120 فریم بر ثانیه نیز در این چیپست وجود دارد. البته - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - تمام این موارد روی کاغذ بوده و سازندگان باید این قابلیت را در نرم افزار محصول خود فعال کنند.

سامسونگ در حال آزمایش نمونه های آزمایشی چیپست اگزینوس 980 بوده و اواخر سال جاری میلادی تولید انبوه آن را آغاز خواهد کرد. بنابراین احتمالاً در سه ماهه نخست سال 2020 نخستین گوشی ها با این چیپست به بازار عرضه خواهند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مرند زنجان استان زنجان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone