تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24388.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسر سری جدید لپ تاپ‌های ConceptD را با کارت گرافیک RTX Quadro معرفی کرد

ایسر اوایل امسال از سری لپ تاپ های پریمیوم ConceptD رونمایی کرد و حالا آنها را قدرتمندتر از قبل کرده است. پرچمدار این سری ConceptD 9 Pro است که با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K و ۳۲ گیگابایت ...

ایسر اوایل امسال از سری لپ تاپ های پریمیوم ConceptD رونمایی کرد و حالا آنها را قدرتمندتر از قبل کرده است.

پرچمدار این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سری ConceptD 9 - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Pro - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K و ۳۲ گیگابایت رم از عهده هر کاری برمی آید و کمپانی سازنده برای تکمیل این ضیافت گرافیک RTX 2080 آنرا با یک کوادرو RTX 5000 جایگزین کرده. ایسر با تعبیه درایورهای Creator Ready به دنبال جلب نظر تدوینگران و تولیدکنندگان حرفه ای محتوای ویدیویی است که با توجه به قیمت ۵۷۹۹ دلاری کار ساده ای به نظر نمی رسد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

دیگر عضو این سری لپ تاپ ConceptD 7 Pro با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نوع IPS، پردازنده Core i7 نسل نهم اینتل، ۳۲ گیگابایت رم و کارت کوادرو RTX 5000 با ۱۶ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 است. به لطف پیاده سازی تغییراتی در لولای دستگاه ضخامت این مدل از ۱۷.۹ میلیمتر و وزنش از  ۲.۰۸ کیلوگرم فراتر نمی رود که با در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری آن جالب به نظر می رسد. حافظه داخلی هم از نوع NVMe SSD است اما ظرفیت آن مشخص نشده. خرید این مدل برای کاربران دستکم ۲۶۹۹ دلار آب - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می خورد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در ادامه نوبت به ConceptD 5 Pro می رسد که از نمایشگر ۱۷.۳ اینچی 4K، پردازنده نسل نهمی Core i7 و کارت کوادرو  RTX 3000 برخوردار است. ایسر این مدل را با تمرکز بر طراحان CAD، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انیماتورها و استودیوهای طراحی کوچک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تولید کرده و قیمت ۱۹۹۹ دلاری را برایش در نظر گرفته است.

اگر این سری توجهتان را جلب کرده اما به کارت های کوادرو RTX علاقه ندارید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لپ تاپ ConceptD 3 Pro با قیمت ۱۶۹۹ دلار مناسبترین گزینه برای شما است. این لپ تاپ هم توانش را از پردازنده Core i7 نسل ۹ وام می گیرد اما پردازشگر گرافیکی آن از نوع کوادرو T1000 است که برای ویرایش های ویدیویی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و تصویری سبک کفایت می کند. همچنین امکان خرید مدل های ConceptD 5 و ConceptD 3 با کارت های گرافیک - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - RTX 2060 و GTX 1650 نیز وجود دارد. قیمت این دو مدل هم به ترتیب ۱۷۹۹ و ۹۹۹ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone