تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24386.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه: در هر دقیقه 85 موبایل در کشور به فروش می‌رسد

رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی ضمن اشاره به تغییر الگوی مصرف کاربران موبایل اعلام کرد که میزان خرید مردم نسبت به سال‌های ۹۵ و ۹۶ پنجاه درصد کاهش یافته و پیش ...

رییس انجمن واردکنندگان تلفن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - همراه، تبلت و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - لوازم جانبی ضمن اشاره به تغییر الگوی مصرف کاربران موبایل اعلام کرد که میزان خرید مردم نسبت به سال‌های ۹۵ و ۹۶ پنجاه درصد کاهش یافته و پیش بینی می‌شود این روند در سال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش رو نیز تکرار شود.

«حسین غروی رام» ضمن اشاره به تغییر الگوی مصرف - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربران موبایل گفت: در سال 95 تا 96 چیزی بالغ بر 24 تا 27 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در ایران به فروش رسیده است. در حالی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - که در سال 97 این میزان به 12 میلیون دستگاه کاهش پیدا کرده است. که

به نقل از انجمن وارد کنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی و به گزارش دیجیاتو «حسین غروی رام» رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با اعلام آمار فروش ۲۴ تا ۲۷ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در ایران در سال‌های ۹۵ و ۹۶ تصریح کرد این آمار در سال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۹۷ به ۱۲ میلیون دستگاه گوشی کاهش یافته است: « پیش بینی می‌کنیم در سال 98 نیز همین تعداد گوشی در کشور به فروش برسد.»

غروی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - رام دلیل کاهش تقاضا در بازار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - را تغییر رفتار کاربران تلفن همراه دانست و اظهار داشت : «با افزایش ضریب نفوذ تلفن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - هوشمند در کشور، الگوی رفتاری کاربران این دستگاه ارتباطی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تغییر کرد و استفاده‌ی روزمره از این ابزار به سرعت برای مردم تبدیل به یک ضرورت شد. این روزها ممکن است مردم هنگام خروج از خانه هرچیزی را جا بگذارند اما امکان ندارد تلفن همراهشان را فراموش کنند.»

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل
سال ۹۷، عرصه بر واردکنندگان رسمی تلفن همراه تنگ شده بود و همانطور که در نمودار پایین می‌بینید، از تیر ۹۷ تا پایان سال ۹۷، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - واردات مسافری در هر ماه بیشتر از واردات تجاری تلفن همراه در کشور بود و به طور کل ۷ میلیون - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - گوشی وارد کشور شده که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - با آمار اعلام شده از غروی رام مغایرت فاحشی دارد.

غروی رام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - با اشاره به حجم اطلاعاتی که همواره در تلفن های هوشمند همراه کاربران است و لزوم در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - دسترس بودن این اطلاعات، اعلام کرده که مردم برای این تمایلی به خرید گوشی جدید ندارند که انتقال اطلاعات به گوشی تلفن هوشمند جدید را تجربه نکنند.:

«از سوی دیگر تلفن های همراه نسل جدید تفاوت چشمگیری از لحاظ تکنولوژیک با یکدیگر ندارند و کاربران ترجیح میدهند؛ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا زمان بیشتری از تلفن همراه فعلی خود استفاده کنند. مگر اینکه پای یک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تکنولوژی انقلابی مثل 5G درمیان باشد. آن وقت است که الگوی مصرف تغییر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌کند و جهش برای خرید محصولاتی با این تکنولوژی در بازار ایجاد می‌شود. و البته حجم بالای اپلیکیشن های کاربردی که این روزها بر روی تلفن های هوشمند نصب می‌شود نیز یکی دیگر از عوامل عدم تمایل کاربران به خرید گوشی تلفن همراه جدیدتر است. چرا که پس از این تغییر ناچار به انتقال یا بارگذاری مجدد تمام این اپلیکیشن ها هستند و این امر را کاری دشوار می‌دانند.»

رییس انجمن وارد کنندگان تلفن همراه کشور ضمن برشمردن دلایل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - مختلف عدم تمایل جامعه به ارتقاء گوشی های تلفن همراه گفت:

«مجموع این عوامل بعلاوه نوسانات قیمت ارز باعث شد تا عامه‌ی مردم، با ورود گوشی‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - موبایل جدید چندان تمایلی به بروز رسانی گوشی قبلی خود نداشته باشند و همین عامل به مرور باعث کاهش تقاضا در بازار شده است.»

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل

وی خاطر نشان کرده که در حال حاضر در هر دقیقه 85 دستگاه تلفن همراه در کشور به فروش می‌رسد: «با تحلیل وضعیت بازار و رفتار مصرف کننده بر این باوریم که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - تا پایان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر پارس آباد استان اردبیل - سال میزان مصرف ماهانه همان یک میلیون دستگاه تلفن همراه باقی بماند. و البته امیدواریم با تسهیل امر واردات و کنترل قیمت ارز، بتوانیم شاهد کاهش قیمت گوشی تلفن همراه و ترغیب کاربران این دستگاه‌های کاربردی به بروزرسانی موبایل‌های خود باشیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone