تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16860.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در فتوشاپ چهره‌ افراد را جابجا کنیم؟

اگر به دنبال جابجایی چهره در تصاویر باشید، می‌توانید از چندین برنامه استفاده کنید، با این حال در این مطلب تغییر چهره در فتوشاپ را آموزش می‌دهیم. فتوشاپ یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند است که ...

اگر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - به دنبال جابجایی چهره در تصاویر باشید، می‌توانید از چندین برنامه استفاده کنید، با این حال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - در این مطلب تغییر چهره در فتوشاپ را آموزش می‌دهیم.

فتوشاپ یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند است که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال توسط آن می‌توانید افراد را از تصاویر حذف کنید، چندین عکس را باهم ترکیب کنید و حتی امکان حذف سایه‌ها از تصاویر نیز توسط آن وجود دارد. با این حال شاید برای پروژه خود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - مجبور به تغییر چهره در فتوشاپ باشید یا اینکه برای سرگرمی بخواهید آن را امتحان کنید. برای یادگیری این کار در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تغییر چهره در فتوشاپ

اولین کار، باز کردن تصاویری است که می‌خواهید چهره‌های موجود در آن‌ها را جابجا کنید. ما در این مطلب با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - استفاده از فتوشاپ صورت یک زن را روی چهره یک مرد قرار می‌دهیم. کار را با انتخاب ابزار «Lasso» شروع کنید. این ابزار در نوار ابزار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - سمت چپ این برنامه قرار گرفته است.

پس از کلیک روی این ابزار، چهره - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - زن موجود در تصویر را انتخاب کنید. برای مثال در این مطلب ما با دقت بالایی ویژگی‌های چهره را انتخاب خواهیم کرد، به این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - نکته توجه داشته باشید که تمام بخش‌های چهره مانند ابروها باید در انتخاب شما وجود داشته باشند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

پس از انتخاب بخش موردنظر، آن را با فشردن کلیدهای Ctrl + C کپی کنید.

به سراغ تصویری بروید که چهره یک مرد درون آن قرار دارد و با فشردن کلیدهای Ctrl + V، صورت زن را درون آن پیست کنید. با این کار چهره جدید به عنوان یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - لایه درنظر گرفته می‌شود که در پنل لایه‌ها به آن دسترسی دارید.

Opacity لایه چهره را به ۵۰ درصد کاهش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - دهید تا بتوانید از میان آن، صورت دوم را نیز مشاهده کنید. با این کار امکان تعیین محل قرارگیری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - چشم‌ها، بینی و لب‌ برای شما فراهم می‌شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

به احتمال زیاد باید ابعاد چهره را تنظیم کنید. برای این کار کلیدهای Ctrl + T را فشار دهید تا تغییر اندازه لایه چهره ممکن شود. روی لبه‌های چهره - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - کلیک کرده و درگ کنید تا بزرگ شود و بتوانید آن را با چهره اصلی مرد مطابقت دهید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

پس از تطبیق چهره‌ها، می‌توانید Opacity لایه چهره را به ۱۰۰ درصد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - افزایش دهید. پس از این کار باید از روی لایه اصلی تصویر، یک لایه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - تکراری ایجاد کنید.

برای ایجاد این لایه تکراری، روی لایه اصلی تصویر در پنل لایه‌ها کلیک کرده و گزینه «Duplicate Layer» را انتخاب کنید. نام این لایه را «Man’s Face» بگذارید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

قبل از رفتن به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - مرحله بعد، باید لایه اصلی تصویر را مخفی کنید که این کار با کلیک روی آیکون چشم در کنار آن ممکن می‌شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

در مرحله بعدی روی لایه چهره همراه با فشردن کلید Ctrl، کلیک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - کنید. با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - این کار یک انتخاب از چهره ایجاد می‌شود.

پس از ظاهر شدن این انتخاب روی چهره، به مسیر Select » Modify » Contract بروید و گزینه «Contract» را روی ۵ پیکسل تنظیم کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

با دقت روی تصویر متوجه می‌شوید که اطراف محل انتخاب ۵ پیکسل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - کوچکتر است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

انتخاب را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - تغییر ندهید و تنها لایه مربوط به چهره زن را با انتخاب آیکون چشم در کنار آن، مخفی کنید.

در ادامه لایه چهره مرد را انتخاب کرده و با کلیک روی آیکون چشم، آن را ظاهر کنید. پس از این کار با فشردن دکمه «Delete» کیبورد، محل انتخاب شده را شفاف کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

برای مرحله بعدی، باید لایه‌های چهره مرد و زن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - را در پنل لایه‌ها انتخاب کنید. برای اینکار ابتدا روی لایه اول کلیک کرده و سپس با نگه داشتن دکمه Shift یا CTRL، مورد دوم را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

پس از انتخاب هر دو لایه به مسیر Edit » Auto-Blend Layers بروید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

از انتخاب پانوراما به عنوان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - «Blend Method» مطمئن شوید. گزینه «Seamless Tones and Colors» نیز باید فعال باشد و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - سپس روی گزینه OK کلیک کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

فتوشاپ به صورت خودکار این دو چهره را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - یکدیگر ترکیب کرده و رنگ‌ آن‌ها با هم مطابقت پیدا می‌کنند.

در مرحله آخر باید یک لایه «Adjustment» - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - برای منحنی‌ها از سمت راست بخش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - پایینی برنامه فتوشاپ اضافه کنید. برای این کار روی آیکون دایره نیمه پر کلیک کرده و سپس گزینه «Curves» را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

منحنی را به گونه‌ای تغییر دهید که تقریبا شبیه به یک S شود که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. با این کار رنگ چهره‌ها شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا می‌کنند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

تمام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - مراحل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - انجام شدند و نتیجه را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان

همانطور که مشاهده کردید، تنها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر اردستان استان اصفهان - با چند قدم ساده امکان تغییر چهره در فتوشاپ برای شما فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone