تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24026.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لاجیتک از کیبوردهای گیمینگ G815 و G915 رونمایی کرد

لاجیتک از دو کیبورد گیمینگ مکانیکی جدید به نام های G915 Lightspeed Wireless و G815 Lightsync RGB رونمایی کرد. هر دو صفحه کلید ظاهری زیبا و طراحی بسیار باریک داشته و از سوییچ های کم ...

لاجیتک از دو کیبورد گیمینگ مکانیکی جدید به نام های G915 Lightspeed Wireless و G815 Lightsync RGB رونمایی کرد. هر دو صفحه کلید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران - ظاهری زیبا و طراحی بسیار باریک داشته و از سوییچ های کم صدای GL بهره می - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران - برند.

کیبوردهای G915 و G815 از لحاظ ظاهری شبیه هم هستند با این تفاوت که کیبورد G815 سیم دار است. هر دو صفحه کلید دارای نورپردازی RGB هستند که از 16.8 میلیون رنگ پشتیبانی می کند.

سازنده می گوید در این کیبوردها از سوییچ کم صدای GL استفاده شده که ارتفاع آن نصف - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران - سوییچ کیبوردهای مکانیکی معمولی است. به همین دلیل نیازی به فشردن کامل دکمه ها نیست و کیبورد فشار نصفه و نیمه انگشت گیمر را هم ثبت می کند. همین عامل باعث شده تا فشار دادن کلیدهای کیبورد 25 درصد سریع تر انجام شود.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران

کیبورد G915 Lightspeed Wireless همانطور که از نامش پیداست بیسیم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران - است - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران - و از تکنولوژی 2.4 گیگاهرتزی بیسیم Lightspeed برای وصل شدن به کامپیوتر بهره می برد. این یعنی برای استفاده کردن از این کیبورد به دانگل نیاز است. البته این نوع اتصال در مقایسه با اتصال بلوتوثی، مطمئن تر است.

کلیدها در سه مدل tactile, linear و clicky قابل سفارش هستند. کلیدهای tactile مناسب گیمرهایی است که بازخورد زیاد دوست دارند. در مدل linear فشردن کلیدها به نرمی و آرامی صورت می گیرد. کلیدهای مدل clicky نیز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران - صدای کلیک می دهند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران

لاجیتک ادعا می کند کیبورد G915 Lightspeed Wireless با روزانه 8 ساعت بازی کردن و با خاموش بودن لامپ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر سوادکوه استان مازندران - های RGB تا 135 روز کار می کند. در صورت روشن کردن لامپ های RGB این کیبورد تا 12 روز دوام می آورد.

کیبوردهای سری G لاجیتک معمولا جزو بهترین کیبوردها هستند. بررسی های اولیه G815 و G915 نیز مثبت بوده اند. کیبورد G915 به قیمت 249.99 دلار و کیبورد G815 به قیمت 199.99 دلار از اواخر ماه جاری میلادی به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone