تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16968.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش موفق پهپاد هیدروژنی با قابلیت پرواز ۳.۵ ساعته [تماشا کنید]

محققان هلندی پهپادی با سوخت هیدروژن توسعه داده‌اند که توانایی فرود و برخاست عمودی مثل هلیکوپتر و پرواز افقی چند ساعته مثل هواپیما را دارد. محققان دانشگاه فناوری دلفت (Delft) در همکاری با نیروی دریایی ...

محققان هلندی پهپادی با سوخت هیدروژن توسعه داده‌اند که توانایی فرود و برخاست عمودی مثل هلیکوپتر و پرواز افقی چند ساعته مثل هواپیما را دارد.

محققان دانشگاه فناوری دلفت (Delft) در همکاری با نیروی دریایی و گارد ساحلی هلند پهپادی با قابلیت برخاست عمودی و پرواز افقی توسعه داده‌اند که انرژی خود را از هیدروژن تأمین می‌کند. محققان این پهپاد را با موفقیت از روی کشتی به پرواز درآورده و روی آن فرود آوردند که یکی از مشکل‌ترین سناریوهای پروازی برای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - پهپادها به شمار می‌رود.

نشست و برخاست عمودی انرژی قابل توجهی از باتری پهپادهای الکتریکی گرفته و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - برد آن‌ها را کاهش می‌دهد. می‌توان برای نشست و برخاست عمودی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - پهپادهای مجهز به موتور درون سوز ساخت که از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند؛ ولی سوخت‌های فسیلی آلودگی ایجاد می‌کنند. حال محققان هلندی پهپادی ساخته‌اند که به لطف پیل سوختی از هیدروژن برای شارژ باتری استفاده کرده و نشست و برخاست عمودی را برای پهپادهای الکتریکی امکان پذیر می‌کند.

طراحی هواپیماگونه (Fixed-wing) و همچنین استفاده از سوخت هیدروژن سبب شده‌اند تا این پهپاد توانایی پرواز چند ساعته در محور افقی را پیدا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - کند. این پهپاد کاملاً الکتریکی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۱۳ کیلوگرم وزن داشته و طول بال‌های آن ۳ متر است. این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - پهپاد ۱۲ موتور برقی دارد که در صورت از کار افتادن چندتا از آن‌ها همچنان قادر به پرواز خواهد بود.

درون این پهپاد یک سیلندر از جنس کامپوزیت کربن با گنجایش ۶.۸ لیتر و فشار ۳۰۰ بار قرار گرفته که هیدروژن را برای تبدیل به برق با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - فشار کم به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - پیل سوختی ۸۰۰ واتی وارد می‌کند. فرآیند تبدیل با تولید اکسیژن و بخار آب همراه است. پیل سوختی برق موتورهای پهپاد را تأمین کرده و چند باتری انرژی بیشتر را حین نشست و برخاست عمودی در اختیار پیل سوختی قرار می‌دهند. به گفته محققان این پهپاد می‌تواند بیش از ۳.۵ ساعت پرواز کند که برای مأموریت‌های شناسایی و بازرسی کافی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone