تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16972.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

توییتر و فیسبوک این هفته به اتهام سانسور محتوا مورد بازخواست قرار می‌گیرند

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ و مدیرعامل توییتر، جک دورسی سه شنبه هفته جاری در یک جلسه مجازی در سنا مورد بازخواست قرار می‌گیرند، البته این بار یکی از سناتورها به عنوان معاون رئیس جمهور آینده ...

مدیرعامل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - فیسبوک، مارک زاکربرگ و مدیرعامل توییتر، جک دورسی سه شنبه هفته جاری در یک جلسه مجازی در سنا مورد بازخواست قرار می‌گیرند، البته این بار یکی از سناتورها به عنوان معاون رئیس جمهور آینده آمریکا انتخاب شده است.

چندین هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «نیویورک پست» مقاله‌ای درباره پسر نامزد حزب دموکرات منتشر کرد که شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر مانع از پخش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - گسترده آن شدند. این موضوع عصبانیت جمهوری‌خواهان را در پی داشت و آن را اقدامی برای حمایت از جو بایدن درنظر گرفتند.

حالا که تقریبا نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - آمریکا مشخص شده و به احتمال زیاد جو بایدن به کاخ سفید راه پیدا می‌کند، سناتورهای جمهوری‌خواه مدیران عامل این شبکه‌های اجتماعی را احضار کرده‌اند.

این جلسه توسط کمیته قضایی سنا برگزار می‌شود که البته این کمیته در مقایسه با گذشته یک تفاوت دارد که همین موضوع می‌تواند اهمیت جلسه را افزایش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - دهد. سناتور دموکرات از ایالت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - کالیفرنیا، «کاملا هریس» در این کمیته عضویت دارد که هم اکنون به عنوان معاون رئیس جمهور جدید آمریکا انتخاب شده. کاملا هریس ارتباط نزدیکی با سیلیکون ولی و فرد شماره ۲ فیسبوک یعنی «شریل سندبرگ» دارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران

جلسه جدید تقریبا سه هفته پس از حضور زاکربرگ، دورسی و ساندار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - پیچای، مدیرعامل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - گوگل در برابر کمیته قضایی سنا برگزار می‌شود. روزبه‌روز به تعداد افرادی که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - اخبار را از شبکه‌های اجتماعی و فیسبوک دنبال می‌کنند، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - افزوده می‌شود که همین موضوع اهمیت سلامت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

جمهوری‌خواهان این دو شبکه اجتماعی را به سانسور دیدگاه‌های خود متهم می‌کنند و دموکرات‌ها نیز به این موضوع اشاره دارند که آن‌ها عملکرد مناسبی در برابر افرادی که دست به انتشار اخبار جعلی و اطلاعات غلط می‌زنند، ندارند.

زاکربرگ و دورسی به احتمال زیاد سانسور محتوا به نفع یک حزب را رد می‌کنند، کاری که چندین بار در گذشته انجام داده‌اند. در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر قائمشهر استان مازندران - نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که در گذشته نیز مدیران عامل فیسبوک و توییتر با سناتورهای آمریکا بحث‌هایی داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone