تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16971.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کدام محصولات آینده اپل با چیپ M1 از راه می‌رسند؟

اپل چند روز پیش از چیپ M1 رونمایی کرد و همچنین شاهد معرفی دستگاه‌های مجهز به آن بودیم، اما در آینده محصولات بیشتری با این پردازنده وارد بازار می‌شوند. اپل در کنفرانس WWDC 2020 اعلام ...

اپل چند روز پیش از چیپ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - M1 رونمایی کرد و همچنین شاهد معرفی دستگاه‌های مجهز به آن بودیم، اما در آینده محصولات بیشتری با این پردازنده وارد بازار می‌شوند.

اپل در کنفرانس WWDC 2020 اعلام کرده بود که در طی دو سال به صورت کامل از پردازنده‌های اینتل به سمت تراشه‌های مبتنی بر ARM مهاجرت می‌کند و در مراسم «One More Thing» شاهد رونمایی از مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک مینی جدید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - مجهز به چیپ M1 بودیم.

اپل در حال حاضر اعلام نکرده که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - کدام محصولات آینده خود را به این چیپ مجهز می‌کند، اما شایعات و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر شده است. انتظار می‌رود مک بوک پرو ۱۴ اینچی یکی از این دستگاه‌ها باشد.

طبق اعلام تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو این کمپانی در اواخر سه ماهه دوم یا اوایل سه ماهه سوم ۲۰۲۱ از مک بوک پرو ۱۴ اینچی با طراحی جدید و چیپ M1 رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این محصول، نسل جدید مک بوک پرو ۱۶ اینچی هم احتمالا در همین بازه زمانی از راه می‌رسد و مانند برادر خود از نمایشگر مینی LED بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان

به احتمال زیاد اپل اواخر سال جاری میلادی یا در سه ماهه اول ۲۰۲۱ از آی‌مک ۲۴ اینچی با طراحی جدید و حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر به همراه چیپ M1 رونمایی می‌کند. محصول آخر، نسخه کوچکتر مک پرو خواهد بود که اگرچه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - از طراحی مشابه با نسل قبلی بهره می‌برد اما اندازه آن نصف خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم این محصول جایگزین نسل کنونی خواهد شد یا به عنوان یک محصول جدید از راه می‌رسد.

چیپ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - M1 اپل از ۸ هسته پردازشی و حداکثر ۸ هسته گرافیکی بهره می‌برد و دارای موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای است. این تراشه با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده و دارای ۱۶ میلیارد ترانزیستور است. طبق اعلام اپل چیپ M1 تا ۳.۵ برابر عملکرد سریعتر سیستم، ۶ برابر عملکرد بهتر گرافیکی و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۵ برابر عملکرد بهتر در زمینه یادگیری ماشینی را در پی دارد و شارژدهی باتری را نیز حداکثر ۲ برابر افزایش می‌دهد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان

با وجود چنین مواردی، این چیپ با محدودیت‌هایی همراه است که شامل عدم پشتیبانی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کرمانشاه استان کردستان - از GPU خارجی و رم بالاتر از ۱۶ گیگابایت می‌شود. علاوه بر این نمی‌توان واحد پردازشی مک‌های مجهز به M1 را ارتقا داد که همین دلایل باعث شده اپل به فروش مدل‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone