تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16969.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نظارت سگ رباتیک اسپات بر پیشرفت پروژه ساختمانی [تماشا کنید]

سگ رباتیک «اسپات» تاکنون برای معاینه از راه دور بیماران مشکوک به کرونا، بارکشی، چوپانی و گشت زنی در محیط‌های نظامی به کار گرفته شده است. حال یک شرکت معماری بریتانیایی از این ربات چهارپا ...

سگ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - رباتیک «اسپات» تاکنون برای معاینه از راه دور بیماران مشکوک به کرونا، بارکشی، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - چوپانی و گشت زنی در محیط‌های نظامی به کار گرفته شده است. حال یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - شرکت معماری بریتانیایی از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - این ربات چهارپا برای تصویربرداری از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - پروژه‌های ساختمانی و نظارت بر پیشرفت کارها استفاده کرده است.

شرکت معماری بین الملی Foster + Partners که مقر آن در لندن واقع شده، توانایی سگ رباتیک اسپات در نقشه‌برداری از پروژه های ساختمانی و انجام کارهای روتین و تکراری را ارزشمند توصیف کرده و قابلیت این ربات در جمع‌آوری داده‌های باکیفیت و حجیم را تحسین می‌کند.

Foster + Partners می‌گوید بوسیله - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - اسپات نقشه‌ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - برداری از پروژه های ساختمانی برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - نظارت بر پیشرفت پروژه آسان تر شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - و انجام مقایسه‌های پیوسته با مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) راحت تر شده که در نهایت به صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها منجر می‌شود. برای اطمینان از اینکه پروژه ساختمان‌سازی به موقع و مطابق بودجه تخصیص یافته به اتمام می‌رسد، تغییرات در فرآیند ساختمان‌سازی باید به طور مداوم ردیابی شده و اندازه گیری شوند تا مشکلات احتمالی زودتر شناسایی و رفع شوند.

از آنجا که بیشتر پروژه‌های ساختمانی توسط چندین پیمانکار انجام می‌شوند باید فرآیندی را مشخص کرد که نظارت سریع، مداوم، منسجم و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر آبیک استان زنجان - دقیق بر کارها امکان پذیر می‌کند. سگ رباتیک اسپات به عنوان یک ناظر این خلاء را پر کرده و فرآیند ساختمان‌سازی را بهینه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیر شایان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** یخچال الکترو لوکس ERMC2295AS شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone