تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32886.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک چندین صفحه سیاسی با صدها هزار دنبال کننده را حذف کرد

در آستانه انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا، چندین صفحه سیاسی اینستاگرام و فیسبوک به بهانه فعالیت مخرب هماهنگ و احتمال ارتباط با سازمان های روسی حذف شده اند. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که فیسبوک با ...

در آستانه انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا، چندین صفحه سیاسی اینستاگرام و فیسبوک به بهانه فعالیت مخرب هماهنگ و احتمال ارتباط با سازمان های روسی حذف شده اند.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که فیسبوک با فراهم کردن پلتفرمی مناسب فرصت دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تاثیر گذاری بر آن را برای سازمان های روسی ایجاد کرده بود. برخی از این افراد عقیده دارند که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این دخالت به حدی گسترده بوده که نتیجه انتخابات را تغییر داده و به همین بهانه این شبکه اجتماعی را تحت فشار شدید قرار داده بودند.تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقیمسئولان فیسبوک برای - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیشگیری از تکرار این مساله در انتخابات های پیش رو از همین حالا دست به کار شده و در نخستین قدم ۳۲ صفحه سیاسی را به اتهام فعالیت های مخرب سیاسی از فیسبوک و اینستاگرام حذف کرده اند.

شاید این تعداد اندک به نظر برسد اما این صفحات بیش از ۲۹۰ هزار دنبال کننده داشته و اغلب مواضع و رویدادهای سیاسی نظیر تظاهرات علیه گردهمایی اتحاد راست‌گرایان را رهبری می کردند.

این کمپانی همچنین ۴۷۰ حساب کاربری متهم به انتشار مطالب کذب و منتسب به روس ها را نیز پیش از این بسته بود.

«ناتانائیل گلیچر»، مدیر سیاست امنیت سایبری فیسبوک از پیچیده تر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شدن روش های مخفی سازی هویت واقعی ادمین های این سایت نسبت به سال گذشته خبر داده است. این افراد در کنار استفاده از VPN و سرویس های اینترنت موبایل، برای ۱۵۰ مورد تبلیغات نیز  ۱۱ هزار دلار هزینه کرده اند.

یکی از دلایل بسته شدن این صفحات و اعلام عمومی سریع آن توسط فیسبوک احتمال درگیری بین نئونازی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ها و مخالفان آنها بوده چرا که سال گذشته درگیری این دو گروه در «شارلوت ویل» به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شد.

با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توجه به فشارهای سیاستمداران و افکار عمومی روی فیسبوک احتمالا در آینده هم شاهد برخورد با صفحات بیشتری از این دست خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone