تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32891.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از تلفن هوشمند در دبیرستان‌های فرانسه هم ممنوع شد

به نظر می‌رسد که نوجوانان فرانسوی طی سال تحصیلی آینده تصاویر و سلفی‌های کمتری از خود در شبکه ‌های اجتماعی قرار دهند چرا که به تازگی دولت فرانسه تصویب کرده که دانش آموزان این کشور حق ...

به نظر می‌رسد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که نوجوانان فرانسوی طی سال تحصیلی آینده تصاویر و سلفی‌های کمتری از خود در شبکه ‌های اجتماعی قرار دهند چرا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که به تازگی دولت فرانسه تصویب کرده که دانش آموزان این کشور حق ندارند در مدرسه از تلفن هوشمندشان استفاده کنند.

آژانس خبری Agence France-Presse گزارش داده که این قانون از ابتدای سال تحصیلی آینده یعنی ماه سپتامبر اجرا خواهد شد و بر اساس آن دانش آموزان ۱۵ ساله یا بزرگتر هم حق استفاده از موبایل در محوطه‌ی مدرسه را نخواهند داشت. بدین ترتیب نوجوانان مجبور خواهند بود که گوشی‌هایشان را در خانه جا گذاشته یا اینکه آن‌ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را در تمامی ساعات حضور در مدرسه خاموش نگه دارند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه با انتشار پستی در توییتر اعلام نمود این قانون که بنابر نظر مسئولین دولتی اتخاض شده، از امسال علاوه بر مدارس ابتدایی به دبیرستان‌ها و کالج‌های این کشور نیز اختصاص خواهند داشت.

پیشتر گزارش شده بود که دولت فرانسه قصد دارد استفاده از تلفن همراه را برای دانش آموزان مقاطع دبستان و دبیرستان ممنوع کند اما قانون یاد شده از سال آینده شامل نوجوانان نیز خواهد شد.

واشنگتون پست گزارش می‌دهد دولت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فرانسه با این قانون جدید سعی دارد که اعتیاد نوجوانان به تلفن‌ هوشمند را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاهش دهد و موجب شود که آنها سر کلاس درس، تمرکزشان را حفظ کنند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

البته تبصره‌ای هم برای این قانون درنظر گرفته شده و برخی دانش آموزان قادر خواهند بود برای فعالیت‌های آموزشی یا فوق برنامه از گجت‌هایشان استفاده - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنند. علاوه بر این دانش‌آموزانی که از معلولیت یا ناتوانی منحصر به فردی رنج می برند نیز می‌توانند از تلفن های هوشمند خود کمک بگیرند.

جالب است بدانید این اولین باری نیست که فرانسه قانونی برای ممنوعیت استفاده از تلفن هوشمند تصویب می‌کند. چند ماه پیش مسئولین دولتی این کشور قانونی پیرامون استفاده از تلفن‌های هوشمند حین رانندگی تصویب کردند تا آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی را پایین بیاورند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

بر اساس این مصوبه تا زمانی که موتور ماشین روشن باشد، فرد اجازه ندارد گجت هوشمندی در دست خود نگه دارد. از این رو رانندگان برای استفاده از تلفن‌های هوشمند باید اتومبیلشان را در محل‌های مخصوص کنار جاده پارک کرده و پس از خاموش کردن ماشین، از گوشی استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone