تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32888.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

با گلکسی تب A 10.5، مدل بسیار ارزان قیمت تر تبلت گلکسی تب اس 4 آشنا شوید

در حالی که جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی تب اس 4 احتمالاً بیشترین توجه ها را طی بازه زمانی فعلی به خود جلب خواهد کرد، این کمپانی از یک تبلت ثانویه هم رونمایی کرده ...

در حالی که جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی تب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اس 4 احتمالاً بیشترین توجه ها را طی بازه زمانی فعلی به خود جلب خواهد کرد، این کمپانی از یک تبلت ثانویه هم رونمایی کرده است؛ مدلی ارزان قیمت تر و ضعیف تر به نام Galaxy Tab - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - A 10.5.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

حافظه رم دستگاه به جای 4 گیگابایت، 3 گیگابایت است و گذشته از مدل مجهز به 32 گیگابایت حافظه داخلی، گزینه دیگری مثل حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی وجود ندارد. اسنپدراگون 835 جای خود را به چیپست به مراتب ضعیف تر اسنپدراگون 450 داده و خبری از پشتیبانی از قلم S Pen، اسکنر عنبیه چشم و قابلیت های DeX هم نیست. تنها مشخصه ای که میان تب A 10.5 و تب اس 4 مشترک است، باتری 7300 میلی آمپر ساعتی آنهاست.

اما تمام این مشخصات - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سخت افزاری چندان دور از انتظار به حساب نمی آیند، زیرا گلکسی تب A 10.5 قرار نیست همان نقشی را بازی کند که مدل گران قیمت تر و قدرتمندتر ایفا می کند. این تبلت قابلیت های متفاوتی مثل «حالت کودکان» و «بُرد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - روزانه» دارد که باعث می شود به هنگام عدم استفاده از تبلت، تصاویر، تقویم و ساعت به مخاطب نشان داده شوند؛ در واقع این تبلت به وضوح مخاطبان متفاوتی را هدف قرار داده است.

در حال حاضر که این خبر نوشته می شود خبری درباره قیمت گذاری یا تاریخ عرضه گلکسی تب A 10.5 مشخص نشده است؛ اما می توانید انتظار داشته باشید که با قیمت پایه به مراتب کمتری نسبت به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قیمت 649 دلاری گلکسی تب اس 4 روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone