تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32884.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه حالت تاریک جیمیل را فعال کنیم؟

چندی پیش بود که مایکروسافت حالت تاریک را به Outlook.com اضافه کرد اما گوگل چند قدم از مایکروسافت پیش است. در این مطلب به چگونگی استفاده از حالت تاریک جیمیل خواهیم پرداخت و همچنین توضیح ...

چندی پیش بود که مایکروسافت حالت تاریک را به Outlook.com اضافه کرد اما گوگل چند قدم از مایکروسافت پیش است. در این مطلب به چگونگی استفاده از حالت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تاریک جیمیل خواهیم پرداخت و همچنین توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توان حالت تاریک کامل تر و بهتری برای جیمیل داشته باشیم. با ما همراه باشید.

برای تغییر محیط ظاهری گوگل روی آیکون چرخ دنده که در بالا و سمت راست صفحه‌ی وبسایت جیمیل قرار گرفته کلیک کنید و سپس گزینه‌ی Themes‌ را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بزنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

برای استفاده از حالت تاریک و ساده‌ی جیمیل می‌توانید به پایین صفحه بروید و روی مستطیل سیاهی که سمت راست محیط پیش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فرض گوگل قرار گرفته کلیک کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

برای داشتن محیطی تاریک تر و تغییر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رنگ‌های خاکستری به مشکی، می‌توانید باز هم در صفحه پایین تر بروید و روی تم Terminal کلیک کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، شما قادر خواهید بود تا هر تصویر دلخواهی را به عنوان پس زمینه‌ی محیط کاری خود در جیمیل انتخاب کنید. برای انتخاب عکس کافیست روی یکی از عکس‌هایی که بالای بخش تم‌ها وجود دارد کلیک کرده یا از طریق لینک My Photos نسبت به تغییر تصویر پس زمینه اقدام کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

از این بخش می‌توانید یا روی تب Featured‌ کلیک کرده و از بین عکس‌های پیشنهادی گوگل تصویر پس زمینه‌ی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خود را انتخاب کنید یا اینکه با انتخاب تب My Photos یکی از عکس‌هایی که در اکانت گوگل خود دارید را برگزینید.

برای در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دسترس قرار دادن عکس‌های کاملا دلخواه می‌توانید آن را از طریق وبسایت گوگل فوتوز آپلود کرده و سپس از تب My Photos آن‌ها را به عنوان تصویر پس‌زمینه انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

بعد از انتخاب تصویر، مانند شکل زیر روی آیکون A کلیک کرده و در پنجره‌ی کوچک باز شده گزینه‌ی Dark را انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی Save را بزنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

هر زمان که خواستید - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - محیط ظاهری جیمیل را به حالت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اولیه برگردانید، کافیست به بخش Themes بروید و تم عادی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوگل را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انتخاب کنید.

چگونه حالت تاریک جیمیل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را پیشرفته تر کنیم

متاسفانه حالت تاریک پیش‌فرض جیمیل مشکلاتی دارد. وقتی به صندوق ایمیل‌های دریافتی نگاه می‌کنید همه چیز سر جایش قرار دارد و ظاهر تاریک و شیکی را نظاره گر هستید، اما وقتی بخواهید یکی از ایمیل‌ها را مطالعه کنید با پس زمینه‌ای کاملا سفید مواجه می‌شوید که توی ذوق می‌زند.

این موضوع زمانی که می‌خواهید ایمیل ارسال کنید یا هنگام استفاده از ابزاری مثل تقویم و Google Keep‌ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هم وجود دارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اگر به دنبال حالت تاریک کامل تری برای محیط جیمیل هستید می‌توانید از چند افزونه استفاده کنید. متاسفانه مشخص شد که افزونه‌ی محبوب و معروف Stylish به جاسوسی از کاربرانش می‌پردازد. به عنوان جایگزین ما Stylus‌ را پیشنهاد می‌کنید. افزونه‌ی Stylus برای کروم و فایرفاکس در دسترس کاربران قرار دارد.

بعد از نصب این افزونه‌، می‌توانید به راحتی گزینه‌های محیطی آن را ارزیابی کنید. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ما تم Dark Gmail 2018 by DM را پیشنهاد می‌کنیم چرا که پس از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نصب با محیط تاریک تری از جیمیل برخورد خواهید داشت. با استفاده از این حالت حتی دکمه‌ی مربوط به ارسال ایمیل هم تاریک می‌شود.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته سازندگان این افزونه اعلام کرده‌اند که بهتر است در حین استفاده از Stylus از تم روشن گوگل استفاده کنید. بعضی از المان‌های محیط کاربری جیمیل در حالت تاریک رسمی گوگل با فعالیت‌های افزونه‌ی Stylus‌ اتفاقات عجیب و غریبی را در محیط - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کاربری رقم می‌زند.

توجه: همه‌ی استایل‌هایی که می‌توانید از آن‌ها در افزونه‌ی Stylus استفاده کنید توسط وبسایت رسمی userstyles.org میزبانی می‌شوند که تحت نظر کمپانی سازنده‌ی Stylish - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است. این استایل‌ها به طور کامل توسط افزونه‌ی Stylus پشتیبانی می‌شوند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اما بعد از سر زدن به این وبسایت، به شما پیشنهاد می‌شود تا از افزونه‌ی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Stylish‌ استفاده کنید. شدیدا توصیه می‌کنیم از نصب افزونه‌ی Stylish خودداری کنید و به نصب افزونه‌ی Stylus بپردازید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اگر می‌خواهید سایدبار سمت راست جیمیل را هم تاریک کنید، پیشنهاد می‌کنیم از استایل New Gmail - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Dark Theme Tweaks - Gmail 2018 نیز استفاده کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

برای حذف هرکدام از این استایل‌ها می‌توانید روی آیکون Stylus‌ کلیک کرده و سپس گزینه‌ی Manage را انتخاب - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کنید. از این بخش می‌توانید به راحتی نسبت به حذف هریک از استایل‌های مورد نظر که نمی‌خواهید از آن‌ها بهره‌ ببرید، اقدام کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اگر علاقمند هستید تا همه‌ی وبسایت‌هایی که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به آن سر می‌زنید از حالت تاریک بهره‌مند باشند می‌توانید از افزونه‌ی Dark Reader استفاده کنید که به طور کامل همه‌ی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - وبسایت‌ها را با حالت تاریک به شما نمایش خواهد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلدخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای خدای من، خیلی ممنون از شرکت تعمیرچی، که یخچال میدیای منو درست کردن. براورده بودن نیازهام و رعایت وقت ما رو حسابی با خودشان مختصره کردن. ازین به بعد تنها با شرکت تعمیرچی به تعمیراتم اعتماد دارم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone