تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13346.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی F62 معرفی شد؛ میان‌رده جدید سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

پس از انتشار تیزر گلکسی F62 در هفته گذشته و افشای بسیاری از مشخصات آن، سامسونگ سرانجام از این میان‌رده با چیپست قدرتمند و باتری حجیم رونمایی کرد. گلکسی F62 از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر ...

پس از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - انتشار تیزر گلکسی F62 در هفته گذشته و افشای بسیاری از مشخصات آن، سامسونگ سرانجام از این میان‌رده با چیپست قدرتمند و باتری حجیم رونمایی کرد.

گلکسی F62 از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر +AMOLED با حفره Infinity-O و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - است که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - توسط لایه‌ای از گوریلا گلس +3 حفاظت می‌شود. این موبایل با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - رابط کاربری One UI Core 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست خریدار رسیده و در حفره نمایشگر آن دوربین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان

در پنل پشتی موبایل مورد بحث ماژول چهارگانه به چشم می‌خورد که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج می‌شود. دوربین سلفی و اصلی این محصول قادر به فیلمبرداری با رزولوشن 4K است.

گلکسی F62 به چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ مجهز شده که پیشتر در گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس به کار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - رفته بود. این چیپست ۷ نانومتری از دو هسته Mongoose M4، دو هسته Cortex-A75، چهار هسته Cortex-A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP12 برخوردار بوده و یکی از سریع‌ترین‌ها در بین چیپست‌های میان رده به شمار می‌رود. این محصول همچنین از ۶ یا ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت (قابل ارتقا بوسیله کارت microSD) بهره برده و بدنه پلی کربنات آن ۹.۵ میلیمتر ضخامت و ۲۱۸ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - گرم وزن دارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان

از دیگر قابلیت‌های گلکسی F62 می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت لبه کناری، پشتیبانی از سامسونگ پی و Secure Folder اشاره کرد. قابلیت‌های اتصالی نیز شامل پشتیبانی از GPS و دو سیمکارت، Wi-Fi b/g/n/ac، بلوتوث 5.0، NFC، درگاه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون می‌شوند. این میان رده از باتری حجیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - ۷ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات نیرو می‌گیرد.

گلکسی F62 در رنگ‌های آبی، سبز و خاکستری لیزری با قیمت ۳۳۰ دلار برای مدل ۶ گیگابایت رم و ۳۵۸ دلار برای مدل ۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - رم از امروز (۱۵ فوریه) - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر هرسین استان کردستان - در هند به بازار عرضه شده و احتمالا به زودی در کشورهای دیگر نیز روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone