تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13332.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به چیپ M1X اپل از پردازشگر گرافیکی ۱۶ هسته‌ای خبر می‌دهد

بنچمارک منتسب به جانشین چیپست M1 اپل با نام «M1X» در یک پلتفرم بنچمارک منتشر شده که خبر از پردازنده ۱۲ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی ۱۶ هسته‌ای می‌دهد. پلتفرم CPU Monkey بنچمارک منتسب به جانشین ...

بنچمارک منتسب به جانشین چیپست M1 اپل با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - نام «M1X» در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - یک پلتفرم بنچمارک منتشر شده که خبر از پردازنده ۱۲ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی ۱۶ هسته‌ای می‌دهد.

پلتفرم CPU Monkey بنچمارک منتسب به جانشین چیپ M1 اپل را منتشر کرد. چیپست جدید که احتمالا M1X نام گرفته، از پردازنده ۱۲ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - هسته‌ای برخوردار است که نسبت به چیپ M1 با ۸ هسته پیشرفت داشته است. سرعت کلاک پردازنده ۳.۲ گیگاهرتز بوده و مثل چیپ قبلی مبتنی بر فرآیند ۵ نانومتری تولید خواهد شد. پردازشگر گرافیکی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - آن به ۱۶ هسته مجهز شده که در مقایسه با چیپ M1 دو برابر شده است.

پلتفرم یاد شده می‌گوید این نتایج بر اساس نسخه آزمایشی یا pre-sample چیپ M1X بدست آمده است، اما از آنجا که امکان تأیید وجود ندارد، بهتر است به این نتایج با کمی شک و تردید نگریست.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران

اگر این پیش‌بینی درست از آب دربیاید، چیپ M1X با تمرکز بر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - پردازش وظایف گرافیکی طراحی شده است. همانطور که پیشتر ذکر شد، پردازشگر گرافیکی این چیپ احتمالاً ۱۶ هسته داشته و از ۱۶ گیگابایت حافظه پشتیبانی خواهد کرد. این یعنی تعداد واحدهای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - اجرایی (EU) به ۲۵۶ عدد رسیده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - و پشتیبانی از سه نمایشگر (به جای دو نمایشگر در مدل قبلی) میسر خواهد شد.

آنطور که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - در ادامه گزارش نوشته شده، چیپ M1X در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ برای اولین بار در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و مدل جدید آی‌مک - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - ۲۷ اینچ به کار خواهد رفت. بر اساس برخی شایعه‌ها توان طراحی گرمایی M1X نیز نسبت به مدل قبلی افزایش یافته و به ۳۵ وات رسیده که نسبت به چیپ قبلی با ۱۵ وات بیش از دو برابر شده است.

پیشتر یکی از افراد آگاه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - صنعت تکنولوژی مدعی شده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - بود که اپل به زودی از پردازنده اختصاصی جدید با ۱۲ هسته برای مک‌ها رونمایی می‌کند که احتمالاً مک بوک پرو جدید به آن مجهز می‌شود.

- تعمیرات یخچال میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone