تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13344.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی افشا شد: ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۱

گوشی جدید سونی با شماره مدل A003S0 در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و مشخصات گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را در اختیار ما قرار داده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل A003SO از ...

گوشی جدید سونی با شماره مدل A003S0 در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و مشخصات گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را در اختیار ما قرار داده است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل A003SO از ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد و دارای چیپست کوالکام با اسم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - رمز «Lito» و فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز است. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - امتیاز ۶۰۱ و ۱۸۲۱ را کسب کرده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان

طبق گزارشی جدید، این شماره مدل مربوط به نسخه ژاپنی گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - سونی می‌شود و در حالی که نمی‌توان به راحتی مدل پردازنده این دستگاه را با توجه به اسم رمز Lito تشخیص داد، سونی آن را با چیپ سری اسنپدراگون ۶۰۰ کوالکام وارد بازار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - می‌کند.

تا به امروز چندین گزارش از تجهیز گوشی آینده سونی به چیپ اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرده‌اند. بنابراین اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - این تراشه و ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد.

چندین هفته پیش یک منبع موثق حوزه فناوری رندرهای CAD این گوشی ژاپنی را منتشر کرد. طبق این رندرها، محصول آینده سونی ابعادی برابر ۱۵۴.۴ در ۶۸.۴ در ۸.۳ میلی‌متر دارد و از نمایشگر ۶ اینچی بهره می‌برد که البته اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد.

این دستگاه از اسپیکر استریو و همچنین سنسور اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد. طبق رندرها، اکسپریا ۱۰ مارک ۳ دارای طراحی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - مشابه با نسل قبلی خود یعنی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ خواهد بود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان

انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی قرار بگیرد. این موبایل همچنین احتمالا از دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سونی احتمالا در ماه جاری میلادی از اکسپریا ۱۰ مارک ۳ رونمایی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - می‌کند و البته شاید با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ هم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تاکستان استان زنجان - روبه‌رو شویم. علاوه بر این محصولات، احتمال معرفی گوشی میان‌رده اکسپریا L5 با چیپ هلیو P35 هم وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone